Nya träskor - Våren är här!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
När hårdrockarn stoppar in fossingarna i träskorna och slamrar ut från sin lägenhet, ja då är det vååår!
Jag har varit och köpt mig nya träskor idag, de andra var utslitna efter två säsonger av flitigt användande. Ett tag var jag lite nervös, jag vet av tidigare erfarenhet att det kan vara lite svårt att få tag på denna svenskaste av svenska kulturplagg. Efter en tur ut till min stads White trashtempel, nämligen ÖB så stod de dock där i en hylla och tronade och bara skrek efter mig och mina fötter som efter en lång och kall vinter har varit instängda i ett par boots av märket Bullhead.
Träskorna är av märket Moheda, är svarta och har lufthål och extralätt gummisula (jag vet, gummisula är lite fusk men va fan, de är ju så sköna). Härligt! Jag tog mig premiärpromenaden med dem idag och de uppfyllde alla mina förväntningar måste jag säga. De är lätta och bekväma och man liksom glider fram i vårsolen.
Träblajer är coolt, träblajer är svensk landsort, träblajer är ROCK!
Åh vilket gott humör jag är på. Välkommen du sköna vår, snart så är det sommar!
Jag har varit och köpt mig nya träskor idag, de andra var utslitna efter två säsonger av flitigt användande. Ett tag var jag lite nervös, jag vet av tidigare erfarenhet att det kan vara lite svårt att få tag på denna svenskaste av svenska kulturplagg. Efter en tur ut till min stads White trashtempel, nämligen ÖB så stod de dock där i en hylla och tronade och bara skrek efter mig och mina fötter som efter en lång och kall vinter har varit instängda i ett par boots av märket Bullhead.
Träskorna är av märket Moheda, är svarta och har lufthål och extralätt gummisula (jag vet, gummisula är lite fusk men va fan, de är ju så sköna). Härligt! Jag tog mig premiärpromenaden med dem idag och de uppfyllde alla mina förväntningar måste jag säga. De är lätta och bekväma och man liksom glider fram i vårsolen.
Träblajer är coolt, träblajer är svensk landsort, träblajer är ROCK!
Åh vilket gott humör jag är på. Välkommen du sköna vår, snart så är det sommar!
Vilken fetish!
Har aldrig ägt ett par träskor, men har allvarligt funderat på det. Det är det ultimata sommarplagget, lätta att ta på, luftiga att gå i samt lätta att ta av.
Har aldrig ägt ett par träskor, men har allvarligt funderat på det. Det är det ultimata sommarplagget, lätta att ta på, luftiga att gå i samt lätta att ta av.
-
- Glad amatör
Jag hoppas att dom är vita och har dalahästen som motiv? annars kan du ta och köra upp dom i röven på granntanten, jävlar
Du vet väl att klappret av träskor skrämmer iväg allt kvinnfolk under 35!!!Det finns INGET osexigare än träskor!!!Rex får numer ENDAST ha sina i garaget 

Vem fan tror du att du är! Nu blir det ingen kvällsmat för digsunny wrote:Du vet väl att klappret av träskor skrämmer iväg allt kvinnfolk under 35!!!Det finns INGET osexigare än träskor!!!Rex får numer ENDAST ha sina i garaget![]()

Det gör inget jag har redan ätit!tar du på dig träskor nån annanstans än i garaget så blir det inget kn***la 

-
- Levertransplanterad
Sunny:
Inte gillar de cowboyboots heller...
Jo jag har förstått det. Kvinnor går aldrig att förstå sig på...Du vet väl att klappret av träskor skrämmer iväg allt kvinnfolk under 35!!!Det finns INGET osexigare än träskor!!!
Inte gillar de cowboyboots heller...

Nej,men det är bättre än träskor 

-
- Glad amatör
Man ska förstås ha rosa träningsdojor och helrakad kropp, icke skall man löpa runt som en cowboy
Själv så har jag jympaskor på mig året runt. Lite kalla på vintern, bara.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Uy:
Gör om! Gör rätt!
Dags att skärpa till sig alltså and take a visit at your local träskodealer.Själv så har jag jympaskor på mig året runt. Lite kalla på vintern, bara.
Gör om! Gör rätt!
Ha ha! Härlig engelska!GammalHardrockare wrote:Uy:
Dags att skärpa till sig alltså and take a visit at your local träskodealer.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
I Docksta fanns för länge sedan en skofabrik. Ett tag var s:et i neonskylten kaputt. Då lös det: .
Docksta kofabrik Lustigt värre.
Docksta kofabrik Lustigt värre.
-
- Levertransplanterad
Lumberjack:
Var i himmelens namn ligger Docksta? Sundsvalls trakten kanske? Låter lite "medelpadigt" faktiskt.
Var i himmelens namn ligger Docksta? Sundsvalls trakten kanske? Låter lite "medelpadigt" faktiskt.
-
- Levertransplanterad
Fyra mil söder om Ö-vik vid Skulebergets fot, m.a.o mitt i Höga Kusten.