Gammal Hårdrockare.
-
- Levertransplanterad
Gammal Hårdrockare.
Född på sextiotalet. Har flyttar runt mycket, jobbat med allt möjligt, fabriksarbetare, sjöman, ekonomibiträde till bibliotekarie, truckförare, kyrkvaktmästeare och ja, allt!
Inte har det varit roligt men man måste ju överleva.
Gillar att läsa, skriva, resa och är även en stor skivsamlare. Mest gammal hederlig hårdrock samt Meduza naturligtvis!
Tjänar lite extra på att skriva porrnoveller till herrtidningar, fjantiga kärleksnoveller till "tantpressen" och liknande.
Fördriver även mycket tid på internet. Hatar egentligen ny teknik men internet älskar jag!
För övrigt så saknar jag åttiotalet och den känslan av odödlighet som förknippas med ungdomen och som jag aldrig kommer att få tillbaka. Jag gör dock mitt bästa genom att bejaka barnet/vansinnet/ansvarslösheten inom mig.
Inte har det varit roligt men man måste ju överleva.
Gillar att läsa, skriva, resa och är även en stor skivsamlare. Mest gammal hederlig hårdrock samt Meduza naturligtvis!
Tjänar lite extra på att skriva porrnoveller till herrtidningar, fjantiga kärleksnoveller till "tantpressen" och liknande.
Fördriver även mycket tid på internet. Hatar egentligen ny teknik men internet älskar jag!
För övrigt så saknar jag åttiotalet och den känslan av odödlighet som förknippas med ungdomen och som jag aldrig kommer att få tillbaka. Jag gör dock mitt bästa genom att bejaka barnet/vansinnet/ansvarslösheten inom mig.
Gammal Hårdrockare.
porrnov.... fan vad jag vill ha det jobbet!
-
- Levertransplanterad
Gammal Hårdrockare.
Spekpanna:
Jag lovar, det är egentligen inget kul alls men det är ett bra sätt att sätta press på sig själv så att man får lite övning i skrivande.
Jag har ofta en egen "mall" i huvudet som jag använder mig utav när jag skriver. Oftast så är det ung man möter äldre erfaren kvinna och får sig en rejäl lektion eller också tvärtom, medelålders karl möter ung nymfoman och får fitta tills det tutar i öronen.
Jag lovar, det är egentligen inget kul alls men det är ett bra sätt att sätta press på sig själv så att man får lite övning i skrivande.
Jag har ofta en egen "mall" i huvudet som jag använder mig utav när jag skriver. Oftast så är det ung man möter äldre erfaren kvinna och får sig en rejäl lektion eller också tvärtom, medelålders karl möter ung nymfoman och får fitta tills det tutar i öronen.
Gammal Hårdrockare.
"Fitta"....visste inte att du kunde såna ord. Vad skulle mamsen säga om hon visste det?
-
- Levertransplanterad
Gammal Hårdrockare.
Rex:
Håller med, jag föredrar att avända mig av benämningen "muffen" men jag antar att man blir miljöskadad av det där jävla porrnovellskrivandet. Har dragit ned på skiten och ska nog sluta helt med det. De vill ha grövre och grövre prylar och det är inte min grej.
Håller med, jag föredrar att avända mig av benämningen "muffen" men jag antar att man blir miljöskadad av det där jävla porrnovellskrivandet. Har dragit ned på skiten och ska nog sluta helt med det. De vill ha grövre och grövre prylar och det är inte min grej.
Gammal Hårdrockare.
Jao annars lät de ju bra men då kan du ju alltid att öva och skriva här...
-
- Helgfyllo
Gammal Hårdrockare.
Skönt att hitta en gammal Flashbackikon på det här forumet, kunde väll tänka mig att du var en meduza lyssnare 

Gammal Hårdrockare.
Ja gör det!hellboy wrote:ta dej i röven rocker![]()
![]()
![]()
![]()
.
nej jag skämtade lite bara,lägg ut en porrnovell så vi kan få läsa lite.
-
- Glad amatör
Gammal Hårdrockare.
Har du nångång blivit kåt på en äldre tant? låt oss säga 60+
-
- Levertransplanterad
Gammal Hårdrockare.
MrEddiemeduza:
Nej. Övre gränsen ligger vid 45. Det får vara någon jävla måtta.Har du nångång blivit kåt på en äldre tant?
-
- Levertransplanterad
Gammal Hårdrockare.
Hellboy:
Jag satte på vad som helst när jag var yngre. Så är det väl mer eller mindre för de flesta.
Jag satte på vad som helst när jag var yngre. Så är det väl mer eller mindre för de flesta.