Vilket är erat drömjobb?
Moderator: hakan
Vilket är erat drömjobb?
on 03/23/2005 at 00:57:48, MrEddieMeduza wrote:Var det inte du och Eilert Pilarm som startade eddie meduza fonden för mobbadde fans. för daniel petterson i umeås ära. Ni fick in ganska mycket pengar? peter löfberg och stefan jansson var ochså med på ett hörn, dom söp visserligen upp alla pengar så det enda som ni kunde göra var att slå ner 2st skidåkare, nu fick ni skidor men vart fan skulle ni få tag på nyponsoppa? ståndet var 3mil bort och ni hade båda ont i röööva efter gårdagens knulleri vid anders vikman i skara som förövrigt spelar saxofon i bert and his willie boys, denna grupp fick ju en hit med låten som du skrev "rinkyby kicker knullar alla neger" den blev ochså anmäld till radionämnden, löfberg odnade visserligen upp alla när han slog igenom med sitt kaffe löfbergs lila. nu hade ni pengar så daniel pettersson kunde uppsöka psykolog eftersom att han mådde dåligt av den dåliga behandling som han fick, jägarn han åkte till miami och sitter där ännu, skidåkarna stämde senare spekpanna och eilert pilarm. så nu sitter dom båda under en torkek och drömmer om peppe äng, som för övrigt vr gift med gammalhårdrockares katt "hemmerlin"
det var den sanna storyn.
[/quote]
Flummigt, på min ära. Påminner lite om inläggen på Löfbergs gamla forum.
det var den sanna storyn.
[/quote]
Flummigt, på min ära. Påminner lite om inläggen på Löfbergs gamla forum.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Vilket är erat drömjobb?
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köra tunnelbanetåg. Bara sitta där för sig själv och filosofera genom tunnlarna utan någon som helst kundkontakt. Jag tycker det låter helfint!
Vilket är erat drömjobb?
on 03/23/2005 at 23:57:23, GammalHardrockare wrote:Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köra tunnelbanetåg. Bara sitta där för sig själv och filosofera genom tunnlarna utan någon som helst kundkontakt. Jag tycker det låter helfint! [/quote]
Faktisk jag också.. nu lider vi brist på tunnelbanor här, men jag skulle kunna tänka mig att köra även vanligt tåg...
Faktisk jag också.. nu lider vi brist på tunnelbanor här, men jag skulle kunna tänka mig att köra även vanligt tåg...
Vilket är erat drömjobb?
Kondomtestare skulle vara ett kul jobb. 

Last edited by whonka on 24 Mar 2005, 22:43, edited 1 time in total.
Vilket är erat drömjobb?
Hade det varit bättre arbetstider och bättre lön så hade jag gärna jobbat i nån kul affär faktiskt. Elektronikbranschen kanske...
-
- Levertransplanterad
Vilket är erat drömjobb?
Rex:
Jag med, om man slapp kunderna.
Jag skulle kunna tänka mig att jobba i en zooaffär med inriktning på akvariefiskar. Fan va kul att kunna ha sin gamla hobby som jobb!
Fan, där kom jag på en idé faktiskt...
Jag med, om man slapp kunderna.
Jag skulle kunna tänka mig att jobba i en zooaffär med inriktning på akvariefiskar. Fan va kul att kunna ha sin gamla hobby som jobb!
Fan, där kom jag på en idé faktiskt...

Vilket är erat drömjobb?
Ja det hade också varit kul!
-
- Levertransplanterad
Vilket är erat drömjobb?
Rex:
Javisst fan hade det! Då skulle jag t o m kunna tänka mig att jobba för en riktigt usel lön.
Eller va fan... Jag har jobbat för usla löner de sista tio åren.
Har vanan inne.
Javisst fan hade det! Då skulle jag t o m kunna tänka mig att jobba för en riktigt usel lön.
Eller va fan... Jag har jobbat för usla löner de sista tio åren.

Har vanan inne.
-
- Levertransplanterad
Vilket är erat drömjobb?
Hellboy:
Ja nu ska ju en person som bara har haft ett jobb under hela sitt liv och antagligen aldrig kommer att få något annat heller inte yttra sig i denna fråga.
Ja nu ska ju en person som bara har haft ett jobb under hela sitt liv och antagligen aldrig kommer att få något annat heller inte yttra sig i denna fråga.
-
- Levertransplanterad
Vilket är erat drömjobb?
Hellboy:
Ja har jag påstått något annat? Det är jag som har jobbat för skitlöner inom skityrken i mitt liv, inte du.
Ja har jag påstått något annat? Det är jag som har jobbat för skitlöner inom skityrken i mitt liv, inte du.