Bowling
Moderator: hakan
Bowling
Det är roligt. Är det någon av er som håller på med det? Jag och min klass var och bowlade på idrotts-lektionen i går. Jag vann över idrottsläraren. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Bowling
Jag har aldrig testat bowling. Har tänkt testa, men det har inte blivit av. Det som också är litet avskräckande är att hyra skor som flera tusen svettiga bowlare haft sina illaluktande 43or i. Biljard är bättre, då får man hålla i kön 

-
- Levertransplanterad
Bowling
Jag har prövat och fick obegripligt nog en fruktansvärd träningsvärk i flera dagar! Hur fan kan man få det bara genom att hiva ett jävla klot framåt några gånger? Jag fick t o m ont i röven!
-
- Levertransplanterad
Bowling
Var det bastuklubbsbowling? Då kan man nog få ont i röven antar jag.GammalHardrockare wrote:Jag har prövat och fick obegripligt nog en fruktansvärd träningsvärk i flera dagar! Hur fan kan man få det bara genom att hiva ett jävla klot framåt några gånger? Jag fick t o m ont i röven!
Bowling är kul men det är lite begränsat, man ställs ju inte direkt inför en uppsjö av olika situationer.
Bowling
Det var längesen jag bowlade, men nu ska det bli en ny bowlinghall här i stan så förhoppningsvis kommer man iväg oftare då...
Bowling
Det finns en bowlinghall i Orsa. Men det är några mil dit, så jag är inte där så ofta. Men jag har varit där tillräckligt för att kunna vinna över lärare. 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Bowling
Bowling i glada vänners lag i en hall med fullständiga rättigheter är aldrig fel. Ett fint sätt att bli full på.
-
- Levertransplanterad
Bowling
Nä, det är med aktiviteter som med mat och brännvin, jag kan fan inte blanda det! Antingen så super jag, eller också äter jag eller också aktiverar jag mig. Jag kan fan i mig inte ägna mig åt flera saker samtidigt.Bowling i glada vänners lag i en hall med fullständiga rättigheter är aldrig fel. Ett fint sätt att bli full
på.
När jag dricker vill jag även kunna koncentrera mig till 100% på det ljuva ruset och vill inte bli distraherad av något annat.
-
- Levertransplanterad
Bowling
Jag antar att du bara har mono på din stereo ocksåGammalHardrockare wrote:Nä, det är med aktiviteter som med mat och brännvin, jag kan fan inte blanda det! Antingen så super jag, eller också äter jag eller också aktiverar jag mig. Jag kan fan i mig inte ägna mig åt flera saker samtidigt.
När jag dricker vill jag även kunna koncentrera mig till 100% på det ljuva ruset och vill inte bli distraherad av något annat.