Fixa gymnasiebehörighet enkelt och billigt!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

Idag så krävs det ju minst treårigt gymnasium för att erhålla det enklaste skitjobbet. Skolan sög stora knippen purjo så naturligtvis sket man i allt vad skolor hette efter avtjänat nioårigt straff.
Inte fan vill man heller förnedra sig, dra på sig stora studieskulder m.m. och sätta sig vid skolbänken bland de andra misslyckade och desillussioerade f.d. arbetarna.

Borde man inte kunna låna en polares gamla gymnasiebetyg, scanna in det och sedan fixa till det i Photoshop? Man ändrar alltså namn och persnummer till sitt eget, ger sig själv höga betyg i valfria ämnen och sedan så printar man ut det.
Sedan så drar man helt enkelt fotostatkopior på skiten, då syns det ju inte att det är förfalskat. Ingen skickar ju iväg originalbetygen i sina ansökningshandlingar och vilken arbetsgivare orkar ringa till skolan och kolla upp om man verkligen har gått där?

Nog fan borde det gå va? Någon som kan svara på detta?
Man borde ju även kunna fixa till betyg från universitetet på detta sätt. Man skulle ju kunna bli riktigt intellektuell för bara priset av vad ett bild- och textredigeringsprogram kostar! Image
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Du är väl lite sent ute va? Finns inte en arbetsgivare i världen spm bryr sig om att du kommer med ett bra betyg Image 40 år.......Hade du varit 20 så hade jag inte sagt nåt.....
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Rex:

Jo, du har rätt. Men lika förbannat så frågar de vilken gymnasieutbildning man har + betygen (!)
Rena vanvettet, jag vet.

Ska jag ha något som överhuvudtaget liknar någon chans på arbetsmarknaden så måste jag fixa detta på något vis. Naturligtvis är jag inte intresserad av att skaffa mig en utbildning på ärligt vis.
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

Vetefan om det går. Betygen måste ju ha underskrift från skolan. Även om det inte är orginalbetygen. Någon från skolan måste skriva under och intyga att kopian är riktig.
Skitarna ska va' lika långa i år
gammalhardrockare
Levertransplanterad

UY:

Aj fan! Kan det verkligen stämma? Jaja, underskriften kan man ju ändå fixa själv, det svåra är att få någon att låna ut betygen. De som är i min ålder och som har gått i gymnasiet håller stenhårt i betygen och vägrar fan i mig att låna ut dem ens i några minuter!
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

Du får helt enkelt starta ett eget företag. Då behövs ingen utbildning.
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

Men det vore ju inte helt omöjligt. Jag såg en film om en kille som fixade till sig både det ena och det andra.
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Visst kan man skaffa sig falska gymnasiebetyg på ett enkelt sätt, det är bara att scanna in dem och sedan fixa till dem, byta namn, persnummer osv i Photoshop. Problemet är att ingen vill låna ut sina betyg till mig.

Fast vem fan bryr sig? Ju dummare man är, ju fler skolor måsta man pina sig igenom och ju längre tid måste man tillbringa på dessa anstalter.
Själv så behövde jag bara gå nio år.

To cool for school!
Post Reply