Hur skall ni fira våren på Valborg?
Moderator: hakan
jahopp, ser ut som om det blir nyktert iallafall, men det är ingenting jag sörjer, kommer köra en Caprice -88 hela kvällen. är nämligen chaufför ikväll och får man köra en så pass fin bil så ska man fanimej inte klaga!
Nä står man bara ut med fyllesnacket så.... 

-
- Levertransplanterad
Spekpanna:
Ja, det där med att åka ut i bilarna och supa minns jag! Det var ett trevligt småstadsfenomen som jag trodde hade försvunnit.
Ja, det där med att åka ut i bilarna och supa minns jag! Det var ett trevligt småstadsfenomen som jag trodde hade försvunnit.
nejdå, det är i allra högsta grad levande bland de gamla raggarna. Folket jag ska skjutsa är väl runt 50 år, så de tillhör de gamla gemet.
Sen finns det en ny generation raggare som håller fast vi den gamla tiden och nostalgin. Kul att det hålls levande.
Sen finns det en ny generation raggare som håller fast vi den gamla tiden och nostalgin. Kul att det hålls levande.
Last edited by Långis on 30 Apr 2005, 16:36, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Spekpanna:
Härligt att höra!
Härligt att höra!
Finns väl inget roligare än att åka jänkare och supa järnet, spela hög musik skrika på folk man åker förbi och lite sånt.
Chaufför däremot brukar inte vara lika roligt, men det brukar gå bra sålänge alla inte blir aspackade, då brukar det bli jobbigt.
Om folk även ska börja slåss blir det ännu jobbigare, men det brukar vara lugnt.
Chaufför däremot brukar inte vara lika roligt, men det brukar gå bra sålänge alla inte blir aspackade, då brukar det bli jobbigt.
Om folk även ska börja slåss blir det ännu jobbigare, men det brukar vara lugnt.