Hedebyborna!
Hedebyborna!
Ja,det är dyrt.......och inte finns den på PirateBay än heller 

-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
on 05/19/2005 at 22:51:20, rex wrote:Ja,det är dyrt.......och inte finns den på PirateBay än heller
[/quote]
Fråga Rockarn, han kanske kan lägga upp en torrent när han köpt den

Fråga Rockarn, han kanske kan lägga upp en torrent när han köpt den

Hedebyborna!
Javisst fan! Gör du det Rockern? 

-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
Vad är en "torrent"? 

Hedebyborna!
En kuksugare,precis som du.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
on 05/20/2005 at 20:54:11, rex wrote:En kuksugare,precis som du. [/quote]

Jag fick just en bild i huvudet av en DVD-skiva som omvandlas till en tysk läderbög.

Jag fick just en bild i huvudet av en DVD-skiva som omvandlas till en tysk läderbög.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
Vilka fler klassiska svenska TV-serier tror ni kommer att komma ut på DVD så småningom?
Jag kan satsa en slant på Hem till byn.
Jag kan satsa en slant på Hem till byn.
Hedebyborna!
Det blir riktigt många skivor, det. Hem till byn har väl gått i en del avsnitt?
Den ska väl koma tillbaka nu va? Har frö mig att jag läste nåt om det.
Den ska väl koma tillbaka nu va? Har frö mig att jag läste nåt om det.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
on 05/21/2005 at 21:06:19, GammalHardrockare wrote:Vilka fler klassiska svenska TV-serier tror ni kommer att komma ut på DVD så småningom?
[/quote]
Jag skulle tippa på att Anslagstavlan ligger bra till.
[/quote]
Jag skulle tippa på att Anslagstavlan ligger bra till.
Hedebyborna!
Ja,eller Televinken.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
På fullt allvar så skulle jag vilja ha Linus på linjen på DVD.
Det var alltid en höjdpunkt när någon snutt visades på TV under 70- och 80-talet. Det fanns aldrig med i tablån heller utan kom alltid som en överraskning när det blev tid över mellan program.
Det var alltid en höjdpunkt när någon snutt visades på TV under 70- och 80-talet. Det fanns aldrig med i tablån heller utan kom alltid som en överraskning när det blev tid över mellan program.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
Ozzman:
Finns redan på DVD. Såg en sådan film ute på något köpcenter för ett tag sedan. Låg i en sådan där lågpriskorg, 59:90 för en film, ta två för 99.
Finns redan på DVD. Såg en sådan film ute på något köpcenter för ett tag sedan. Låg i en sådan där lågpriskorg, 59:90 för en film, ta två för 99.
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
on 05/22/2005 at 00:25:46, GammalHardrockare wrote:Ozzman:
Finns redan på DVD. Såg en sådan film ute på något köpcenter för ett tag sedan. Låg i en sådan där lågpriskorg, 59:90 för en film, ta två för 99. [/quote]
Du måste skoja. Annars är det årets säkraste köp, nu jävlar skall det rotas i budgetlådor.
Finns redan på DVD. Såg en sådan film ute på något köpcenter för ett tag sedan. Låg i en sådan där lågpriskorg, 59:90 för en film, ta två för 99. [/quote]
Du måste skoja. Annars är det årets säkraste köp, nu jävlar skall det rotas i budgetlådor.
Hedebyborna!
on 05/22/2005 at 01:51:15, ozzman wrote:Du måste skoja. Annars är det årets säkraste köp, nu jävlar skall det rotas i budgetlådor. [/quote]
jovisst, jag kan bara bekräfta: visst finns den på dvd, en vän har tom beställt den. Blir väl en helkväll nån dag...
jovisst, jag kan bara bekräfta: visst finns den på dvd, en vän har tom beställt den. Blir väl en helkväll nån dag...
-
- Levertransplanterad
Hedebyborna!
För alla er som inte ännu köpt den eminenta serien Hedebyborna kan jag tipsa om att Discshop har en liten rea på filmboxar där den ingår.
http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 4105&&ref=
http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_pro ... 4105&&ref=