Eddie Meduza quiz
Eddie Meduza quiz
Vafan?? Finns Blattnicksele på riktigt? Det var som fan!
På Spekpannas (hem)sida kan man läsa texten till första sidan på Göran Persson är en galt. Jag har sett Mannen i svart nämnas där, men jag har inte orkat läsa, så jag ber Whonka att göra det.
På Spekpannas (hem)sida kan man läsa texten till första sidan på Göran Persson är en galt. Jag har sett Mannen i svart nämnas där, men jag har inte orkat läsa, så jag ber Whonka att göra det.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Eddie Meduza quiz
Ja du, Bryssel kanske, men Göran Persson var väl MOT E.U. har jag för mej, så det låter väl inte särskilt logiskt.
Timbuktu, brukar ju också nämnas titt, som tätt, men då oftast i positiva svängningar, så det är säkert inte det heller.
Timbuktu, brukar ju också nämnas titt, som tätt, men då oftast i positiva svängningar, så det är säkert inte det heller.
Eddie Meduza quiz
Bryssel är närmast hittills, men inte rätt. Kan säga att jag har en släkting som bott i den staden.
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Vet inte hur det stavas men det är i Heidelberg och byn Swatzal.... någonting? Någon som kan stavningarna bättre?
Eddie Meduza quiz
on 06/14/2005 at 04:26:16, raggarbond wrote:Vet inte hur det stavas men det är i Heidelberg och byn Swatzal.... någonting? Någon som kan stavningarna bättre? [/quote]
Heidelberg var det svaret jag ville ha, raggarbonds tur.
Heidelberg var det svaret jag ville ha, raggarbonds tur.
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Ja vad ska man då fråga? hmmm Vad heter låten som är tillägnad hans dotter? Samma person som jag för övrigt har haft äran har skjutsa i min bil. Ähhh den frågan var för lätt, men jag kör på den. Kommer med något svårare sen när jag svarar rätt på nästa fråga. 

Eddie Meduza quiz
Ah, berätta mer? Har aldrig sett henne på bild så man är ju bra nyfiken...
Dessutom är hon ju lovlig nu, så ser hon bra ut får man väl gå och fria
Dessutom är hon ju lovlig nu, så ser hon bra ut får man väl gå och fria

-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Det var faktiskt inte den låten jag tänkte på, men efter som att den texten stämmer överräns med frågan så tycker jag du får rätt. Men låten jag tänkte på var "Sweet Linda Boogie"
Berätta mer sade du, har inte så mycket att berätta mer änn att vi åkte till samma fest och att hon visste inte alls mycket om hur Errol var efter som att han lämnade dem när hon var så ung.
Berätta mer sade du, har inte så mycket att berätta mer änn att vi åkte till samma fest och att hon visste inte alls mycket om hur Errol var efter som att han lämnade dem när hon var så ung.
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Är det båten till helsingfors? Och är det Björn Melin du tänker på?
GM: Yes, Linda is the name.
GM: Yes, Linda is the name.
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
okey, du han svara före mig 

Eddie Meduza quiz
Vad heter Fixativ-arbetaren som hjälper E. Hitler att fixa julstämmning?
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Svar: Dhalberg heter han.
Last edited by raggarbond on 15 Jun 2005, 18:41, edited 1 time in total.
-
- Helgfyllo
Eddie Meduza quiz
Vilken modell och årsmoddel är det på bilen som pryder omslaget på "Gasen i botten"?