Ska inte försöra eran diskussion... vill bara göra grr uppmärksam på att en kvinna har tre hål, kvinnor pissar inte med slidan om du nu tror det. Så sett ur den synvinkeln så är det nog "renare" i fettan än räva.
Det var bara det.
Analsex alltid synonymt med homosexualitet?
Moderator: hakan
-
- Periodare
Hur kan man lita på nått som har en sak som liknar en kuk? och ett HÅL
TVÅ till och med

on 01/08/2007 at 22:54:07, grr wrote:Tycker uppriktigt synd om dig som aldrig fått möjlighet till ett ligg med en kvinna. I så fall skulle du ju förstått att det är en skön känsla att stoppa in ballen i en vagina och skönt antar jag att det inte är att dricka piss. Så att du likställer dessa två sysselsättningar bevisar ju att du inte haft med de att göra.
[/quote]
Unge herr pösmunk. Gämförelsen var nödvändig och syftet var att göra unge herr pösmunk uppmärksam på att rövhålet är till för att skita med. Vaginan har jag inte sagt något om.
Stoppar du dessutom ditt organ i vaginan efter analsex är risken stor att kvinnan blir allvarligt infekterad.
Sen glömde du ett "a" i "ligga"
[/quote]
Unge herr pösmunk. Gämförelsen var nödvändig och syftet var att göra unge herr pösmunk uppmärksam på att rövhålet är till för att skita med. Vaginan har jag inte sagt något om.
Stoppar du dessutom ditt organ i vaginan efter analsex är risken stor att kvinnan blir allvarligt infekterad.
Sen glömde du ett "a" i "ligga"
Vi pratar analsex. Min åsikt är att analsex är vidrigt. Kan du inte föra diskussionen framåt utan att göra den personlig är det nog du som bör lämna den. Man för inte in saker i skitan. Jag förväntar mig att min kvinna behandlar mig likadant. Kör hon in ett finger i rövhålet på mig skriker jag.Ta inte illa upp nu, men tycker inte du hör hemma i denna diskussionen då det med hänvisning till din senaste jämförelse är uppenbart att du varken provat att knulla någon i varken rövhålet eller fittan.
Det är inte meningen att stoppa in saker i rövhålet. Det är ett smutsigt ställe, en plats för avfall. Tycker du om att doppa kuken i avföring, så varsågod, men min ståndpunkt är att det är vidrigt. Förstått?Skillnad finns det alltså för oss andra, Långis. Men det var inte bajsätande/kissdrickande denna tråd handlar om - kanske är dock dessa aktiviteter för dig gemensamt med knullning i vaginan/knullning i röven och då är det kanske inte så konstigt att du valt dig att hålla dig ifrån sådant.
All avföring är full av bakterier. Det gäller såväl män som kvinnor. Samliga skithål är orena oavsett om kvinnan som bär den är vacker.Är detta en direkt följd av de orena kvinnor du omgetts av som fått dig att stärka denna uppfattning?
Last edited by Långis on 10 Jan 2007, 20:22, edited 1 time in total.
on 01/11/2007 at 03:07:52, grr wrote:För vad har vi kuken till? Att pissa med eller knulla med?
[/quote]
Exakt! Fortplantning är omöjlig i rövhålet.
[/quote]
Exakt! Fortplantning är omöjlig i rövhålet.
Du svamlar.Det finns sådant som kan ha fler funktioner än en. Vad har vi munnen med? Äta? Ja, då får man alltså inte dricka med den? :/ Dricker du med nåt annat? Nä, men jag har sagt nåt om den. Vad har de vaginan till då?
Nu gör du dig dum.Det tackar jag dig för att du upplyste mig om. Detta gäller förstås inte efter avslutat samlag, dvs att analsexhavande män aldrig mer skulle kunna ha säkert sex?
Försök visa prov på din intelligens. Hittils har du misslyckats kapitalt och samtliga på forumet har oerhört svårt att ta dig på allvar. Gör ett försök till!Det heter alltså enligt dig "att ta ett ligga"?
Så på jobbet säger du nöjd "Tja, igår hade jag ett skitskönt ligga med Amazonen"?
Du vänder och vrider på svenskan på ett sätt jag inte förstår mig på nu för tiden, Långis.
Du är så förlåtande så jag blir gråtfärdig, grabbhalva.På tal om svenska glömde du ett "J" i jämförelsen och hade råkat klicka på G-tangenten istället. Men såna slarvfel kan jag förlåta...
Jag har aldrig haft analsex och tänker inte ha det. Ingen kvinna har hittils föreslagit det och skulle det ske skulle jag vänligt men bestämt tacka nej. Men jag anser att avföring är direkt avtändande, ja.Varför anser du det vara vidrigt? Uppfylls ditt inre av en obehaglig känsla när du har analsex?
Det var en gämförelse för att tydliggöra vad det egentligen är frågan om.Jag reagerade på vad jag tolkade som en direkt jämförelse från din sida mellan normalknullande-kissdrickande och analknullande-bajsätande!
Det gäller inte endast oss män. Analen är helt enkelt inte gjord för att man ska stoppa in saker där. Syftet är ett helt annat än fortplantning.Det är skillnad, vi män gillar vanligtvis ej att få "saker" instoppade i våra kroppsöppningar vid samlag.
-
- Levertransplanterad
Min erfarenhet är att människor som är snabba att ifrågasätta andra människors sexliv själva har det ganska torrt och ödsligt på den fronten.
on 01/11/2007 at 16:06:05, grr wrote:Självklart är det så det ligger till. Det är vad jag påtalat för stackars Lången på sistone. [/quote]
Kan upplysa herrn om att han Ozzman syftade på dig.
Dina argument bemöter jag senare.
Kan upplysa herrn om att han Ozzman syftade på dig.
Dina argument bemöter jag senare.
Last edited by Långis on 11 Jan 2007, 17:15, edited 1 time in total.