Analsex alltid synonymt med homosexualitet?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

De flesta kvinnor upplever analsex som något mycket smärtsamt vilket det säkerligen också är. Många kvinnor tycks även tro att alla män tänder på rövknull, att de inget hellre vill. Ibland ställer kvinnan upp på detta. Troligtvis väldigt svaga kvinnor som inte vågar säga nej.
Men långtifrån alla män tänder på analsex! Jag själv t ex har aldrig knullat röv och kommer aldrig att göra. Jag är inte lagd åt det hållet. Det lockar inte att tillfoga en kvinna smärta eller att få skit på kuken. Jag har heller aldrig fantiserat om män.

Jag är helt övertygad om att män som tänder på rövknull, som fantiserar om rövknull och som inget hellre vill än att knulla röv är män med en lätt, eller svårartad homosexuell läggning. Antagligen förtränger de den. Men bög-genen måste fram, därför knullar de kvinnor i röven. En kompromiss helt enkelt.
Det går aldrig att förneka sin sexuella läggning, Freddie Mercury i rockgruppen Queen försökte verkligen. Han tänkte fitta under flera års tid men vad hjälpte det? Arvsmassan har inga avfarter så bög-genen kunde aldrig svänga av, den kunde inte blinka höger, vinka farväl och försvinna i horisonten.
Den poppade istället upp lite då och då, även efter att Freddie hade gift sig med en kvinna som egentligen var hans goda vän. Det borde ha stannat vid vänskap och inget mer.
Så fort Freddie skulle utföra sin äktenskapliga förpliktelser så var det antagligen klippt. Då dök bög-genen upp.
-"Nämen Freddie, ska du verkligen köra in kuken DÄR? Verkar det trevligt tycker du? Nej, vänd på henne istället och knulla henne så som bara riktiga män kan knulla!"
Det tog inte lång tid förräns skilsmässan var ett faktum.

För vad är egentligen skillnaden rent praktiskt och tekniskt när det gäller att knulla en kvinna eller man i röven?
Ingenting!
Så därför säger jag till dig, eventuella smygbög och analfixerade man: Nästa gång du trycker på din kvinna i röven, blunda och tänk på en karl istället. Tänk på killen som tömmer soprummet varannan torsdag, din chef eller varför inte den där konstiga snubben som faktiskt alltid brukar bjuda dig på cigg varje dag på jobbet fast du inte känner honom. Och vad menade han egentligen den där fredagen när han frågade dig om du inte ville följa med honom hem och dricka sprit efter jobbet? Varför frågade han just dig?
Tänk hårig röv.
Tänk på vad som skulle kunna ha hänt den där fredagen.

Om du nu slaknar, ja då är det lugnt. Du är inte bög och kan slappna av samt tänka över vad i helvete det är du håller på med, är du kanske bara porrskadad?
Men fortsätter kuken att stå med oförminskad kraft. Du kanske t o m lägger i overdriven och kör på med en frenesi som håller på att skrämma skiten ur din fru, bokstavligt talat. Ja då är det nog dags att tänka över din situation. Kuken har hamnat i helt fel i flera år, vilket din fru säkert har tyckt hela tiden. Dags att komma ut, dags ett säga tack för kaffet till din fru och uppsöka närmaste bastuklubb.

Om ni tror att jag har fel, gör då som jag skrev. Tänk på en man nästa gång ni har analsex med er fru eller flickvän. Vågar ni det?
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Vågar gör jag väl,frågan är väl om jag vill tänka på en karl när jag har sex.....du har provat antar jag?

Vad hände?
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Rex:
du har provat antar jag?

Vad hände?

Nä, har aldrig knullat röv.
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Nä,men jag trodde du tänkte på män ändå.
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Förresten så finns det kvinnor som gillar det.
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Rex:

Det gör det säkert men det tillhör inte vanligheterna, det motsatta är helt klart vanligast.
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Hur vet du det? Har du gått på stan?...."Hej jag heter GH,får jag stoppa min prenis i stolgången på dig?"

Långis

Post by Långis »

Nej, analsex är vidrigt. Varför somliga vill in i rövhålet och peta på kvinnan när hennes vagina är otroligt mycket mer lockande är för mig en gåta.

Det finns en tumregel: Där tungan trivs mår snoppen bra.
Alltså: Samlag skall ske i Mun och Vagina. All övrigt penetration är avtändande. För att inte tala om alla bakterier som trivs i de bakre regionerna!

Last edited by Långis on 07 Jan 2007, 14:12, edited 1 time in total.
Långis

Post by Långis »

grr wrote:Både du och GH talar så att man tror att de ända kvinnorna ni känner till är prostituerade och orena gödselstackar.
nja, alltså. Rövhålet är ett smutsigt ställe att befinna sig på... ska man dit bak får man nog se till att kvinnan har tagit både en och två lavemang...
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Post by 2meterhansson »

Nix har aldrig provat och kommer nog inte att göra det heller, så länge fittan är blöt så kör jag nog hellre in kuken där. Därmed inte sagt att personer som håller på med analsex är onormala.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

Analsex kan jag gärna vara utan. Det är enligt min erfarenhet (ganska ringa i ärlighetens namn) inte någon höjdare.
wiking
Levertransplanterad

Post by wiking »

Första gången jag körde snoppen i rävahölet på en tjej så var det hon som tog insiativet (stavning?).
Hon satte sej över mej, tog tag i dolmen och styrde in den i röven. Jag bara låg där och hon gjorde det. Man brukar ju duscha efteråt så lite skit på kuken gör inget Image
rockabillyhoodlums
Periodare

Post by rockabillyhoodlums »

Jag har aldrig testat (vad jag minns) men det är ju kåtheten som gör att man kan göra detta. Ingen männska vill väll knulla röv utan att va kåt å då kvittar det om de är skönt, man blir ju förvirrad av att va kåt. Inse att det är en drog

De kåtaste männskorna har testat fler sexgrejor, så är det bara
Last edited by rockabillyhoodlums on 07 Jan 2007, 17:40, edited 1 time in total.
lumberjack
Levertransplanterad

Post by lumberjack »

Det känns som om det vore på plats med en lite textsnutt från Vrävarna...

försök att avla barn i anal
så in i helvetes djävla perverst
njuta av att köra kuken i fel hål
på bögen som har AIDS och på
människor tar kål
kuk i vröva blir aids i vröva
kuk i vröva blir aids i vröva
och då ramlar vröva av
ja då ramlar vröva av
ja då ramlar vröva av
Image Image Image
Långis

Post by Långis »

on 01/08/2007 at 10:49:36, grr wrote:Varför skulle det vara mindre tilltalande att befinna sig på än vaginan? [/quote]

Måste jag absolut välja så dricker jag hellre piss än äter skit...
Post Reply