Det var rysligt, vad den här uppgiften blev avskräckande. Jag trodde ett tag, att det skulle vara en ständig trängsel, där alla skulle deklarera sina favoriter och ickefavoriter med stor glädje och entusiasm, men det var ganska dött, tyckte jag.
Inte ens forumets "gamla rävar" har gått iland med uppgiften. Lite synd.
Bästa album
-
- Levertransplanterad
Bästa album
Jag får hålla med föregående talare, detta var en besvikelse.
Bästa album
Jo, jag skulle ju göra en lista var det tänkt. Har väldigt mycket på det privata planet just nu och har som ni kanske märkt inte kunnat aktivera mig så mycket på den sista tiden...
Lite halvdött i övrigt här också, men det brukar ju gå i vågor...
En lista kommer... bara inte idag.
Lite halvdött i övrigt här också, men det brukar ju gå i vågor...
En lista kommer... bara inte idag.
Bästa album
Är det alla cd-skivor man ska välja eller?Tänkte slänga ihop 10 bästa iallafall.
Bästa album
Ta dom jag listade och rangordna dom 

-
- Helgfyllo
Bästa album
Det här var fan omöjligt, jag började göra en lista men ångrade mig gång på gång.
Det är lättare att rangordna kassetterna.
Men ska försöka skriva något om skivorna iaf.
Punkjävlar och Gasen i botten är väldigt bra, med många klassiker som man har många minnen till, men jag har nog spelat sönder några av låtarna.
Garagetaper har lite väl många oseriösa låtar. Dom har jag verkligen tröttnat på. Men man gillade dom ibörjan.
Favorit: Mississippi way
För jävla bra och West a fool awey har bra blandning, speciellt West a fool, där finns engelska, svenska, seriösa och roliga låtar i en trevlig mix. Är nog favoriten.
För många bra för att välja ut favorit.
Ain't-skivorna Ain't my friend och You ain't my friend -
bara engelska låtar, jag saknar faktiskt svenska låtar, men det finns många bra hits ändå. Favorilåten är helt klart Young girls & Cadillac cars. Ain't my friend är lite väl deppig, men har lite countrystuk och det är ju fint. Favorit: Inte säker, just nu Crying in my pillow.
Harly Davidsson, Silverwheels och Scoop har ett skönt sound som jag verkligen gillar. Väldigt många Rolin' down the highway-låtar, men dom är ju bra.
Alla trevliga album.
Favoritlåtar Harly Davidsson, Silverwheels och Ragga runt och On the road again.
Jag har delade känslor för "Väg 13", textmässigt är den suverän, väldigt sköna texter men soundet är ju inte så bra, om det haft samma sound som på de andra senare skivorna typ "Scoop" skulle den ha varit suverän.
Favorit Knugen, Silvia och jag.
Det är lättare att rangordna kassetterna.
Men ska försöka skriva något om skivorna iaf.
Punkjävlar och Gasen i botten är väldigt bra, med många klassiker som man har många minnen till, men jag har nog spelat sönder några av låtarna.
Garagetaper har lite väl många oseriösa låtar. Dom har jag verkligen tröttnat på. Men man gillade dom ibörjan.
Favorit: Mississippi way
För jävla bra och West a fool awey har bra blandning, speciellt West a fool, där finns engelska, svenska, seriösa och roliga låtar i en trevlig mix. Är nog favoriten.
För många bra för att välja ut favorit.
Ain't-skivorna Ain't my friend och You ain't my friend -
bara engelska låtar, jag saknar faktiskt svenska låtar, men det finns många bra hits ändå. Favorilåten är helt klart Young girls & Cadillac cars. Ain't my friend är lite väl deppig, men har lite countrystuk och det är ju fint. Favorit: Inte säker, just nu Crying in my pillow.
Harly Davidsson, Silverwheels och Scoop har ett skönt sound som jag verkligen gillar. Väldigt många Rolin' down the highway-låtar, men dom är ju bra.
Alla trevliga album.
Favoritlåtar Harly Davidsson, Silverwheels och Ragga runt och On the road again.
Jag har delade känslor för "Väg 13", textmässigt är den suverän, väldigt sköna texter men soundet är ju inte så bra, om det haft samma sound som på de andra senare skivorna typ "Scoop" skulle den ha varit suverän.
Favorit Knugen, Silvia och jag.