Ny TV

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ozzman
Levertransplanterad

Ny TV

Post by ozzman »

Eddie wrote:Du skulle inte kopplat in dvd'n och sagt att man måste använda en HD-kompatibel spelare till tvn.
Naturligtvis. Fan att jag inte tänkte på det, nu har jag fått höra att jag måste renovera badrummet innan det kan bli tal om någon mer elektronikpryl.
Vilken jävla toffel man är.
wiking
Levertransplanterad

Ny TV

Post by wiking »

Om det inte vore för att jag fick en 32 tummare när jag blev 30 så skulle jag ha köpt en vanlig 24 tummare. Stora skärmar och surround sound är onödigt om man inte ser och hör extremt dåligt.
ozzman
Levertransplanterad

Ny TV

Post by ozzman »

on 03/11/2008 at 22:33:38, wiking wrote:Om det inte vore för att jag fick en 32 tummare när jag blev 30 så skulle jag ha köpt en vanlig 24 tummare. Stora skärmar och surround sound är onödigt om man inte ser och hör extremt dåligt.
[/quote]

Så där brukar jag också tänka när jag inte har råd med något Image
rex
Levertransplanterad

Ny TV

Post by rex »

Stor bildskärm är kanon tycker jag,men en massa högtalare överallt faller sig onaturligt för mig.

Briserar en granat på skärmen så skall det smälla rakt fram för ögonen,inte till höger om mig.......
wiking
Levertransplanterad

Ny TV

Post by wiking »

Jag tänker så när jag har råd också.
Annars så hade jag ju haft det.

on 03/12/2008 at 07:25:25, Josey Wales wrote:Så där brukar jag också tänka när jag inte har råd med något Image [/quote]
Jungbacka Erik
Site Admin

Ny TV

Post by Jungbacka Erik »

Som alla säkert har märkt så dyker det upp annonser under verktygsraden på sidorna som har anknytning till det som skrivs. Nu görs / gjordes reklam för nån muslimsida: muslima.com, och jag började kolla genom sidan vad som skulle kunna antyda att vi diskuterar muslimer och jag hittade då detta:
on 03/12/2008 at 08:00:26, rex wrote:Briserar en granat på skärmen så skall det smälla rakt fram för ögonen,inte till höger om mig....... [/quote] Image
Post Reply