Favoriträtt!?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Vanliga kokta potäter med brunsås serverar de väl bara till nittioåringar ute på servicehusen på landsorten nu för tiden förresten.
Jag har svårt att tänka mig att det finns någon under sjuttio år som idag ställer sig och skrubbar potatis och krånglar i evigheter för något som är totalt smaklöst och bara tråkigt när det finns så mycket godare och enklare alternativ att välja på idag.
Eller?
Jag har svårt att tänka mig att det finns någon under sjuttio år som idag ställer sig och skrubbar potatis och krånglar i evigheter för något som är totalt smaklöst och bara tråkigt när det finns så mycket godare och enklare alternativ att välja på idag.
Eller?
Favoriträtt!?
Jodå,jag gillar Potatis! Tänk att äta en god köttgryta tex ihop med makaroner,det går ju inte,måste va Potatis.
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Jo för fan! Makaroner ska det vara! Det åt jag i fredags och var jävligt gott! Det var någon slags nötgryta med gräddsås och till det stora berg med makaroner! MUMS!
Jo för fan! Makaroner ska det vara! Det åt jag i fredags och var jävligt gott! Det var någon slags nötgryta med gräddsås och till det stora berg med makaroner! MUMS!
Favoriträtt!?
Det passar ju inte ihop!
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Vem säger att det inte passa ihop?
Vem säger att det inte passa ihop?
Favoriträtt!?
Jag! och alla andra tillfrågade skulle jag tro.......
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Jaha, så att bara för att en massa andra människor äter kokta smaklösa potäter till grytor pga av någon jävla tradition så måste jag också göra det?
Nä! Nä! Nä! Kokt potatis undviker jag i den mån jag kan. Äter det bara när jag blir bjuden.
Jaha, så att bara för att en massa andra människor äter kokta smaklösa potäter till grytor pga av någon jävla tradition så måste jag också göra det?
Nä! Nä! Nä! Kokt potatis undviker jag i den mån jag kan. Äter det bara när jag blir bjuden.
Favoriträtt!?
Gissa vad det vankas för mat nästa gång du kommer på visit? Utan sås!
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Inte ens du äter kokta potäter utan brunsauce!
Inte ens du äter kokta potäter utan brunsauce!
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
SÅS menade jag för helvete!
Favoriträtt!?
Varför skrev du inte det då? Vi andra kan nog också stava till Sauce serru.......
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Man va fan... Jag satt väl och tänkte på något annat eller va fan som helst!
Sitter du och analyserar varenda kommentar, ord för ord på vartenda forum du besöker? Antingen har du för mycket tid, brist på liv eller också är du autistisk.
Man va fan... Jag satt väl och tänkte på något annat eller va fan som helst!
Sitter du och analyserar varenda kommentar, ord för ord på vartenda forum du besöker? Antingen har du för mycket tid, brist på liv eller också är du autistisk.
Favoriträtt!?
Nä men det retade mig,det är ju besvärligare att skriva "Sauce" än Sås eller hur? Så du slingrar dig bara,du vill vara märkvärdig.
-
- Levertransplanterad
Favoriträtt!?
Rex:
Ja säkert! Det är ju jääävligt svårt att stava till sås på engelska!
Ja säkert! Det är ju jääävligt svårt att stava till sås på engelska!