Edert nikotinintag
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Edert nikotinintag
Hur är det med nikotinismen bland medlemmarna? Själv snusar jag, och då blir det oftast General. Gustavus är också bra men det är svårt att få tag på här i snusförbudets Finland 

-
- Levertransplanterad
Edert nikotinintag
Snusar gör jag ju. 4 dosor i veckan ca.
Edert nikotinintag
Snus! Rallare endast.
Edert nikotinintag
Jag snusar främst. lade av ett tag i slutet på förra året, men började röka istället så för att kunan sluta med rökningen började jag med nikotintuggummin.... detta funkade dock inte så jag började snusa igen SAMTIDIGT som jag knaprade tuggummi och cancerpinnar...
Har nu lyckats lägga ned allt utom snuset... nästan iallafall. det händer att jag köper några cigg då och då, men det blir mer sällan....
...och sen är jag sprutnarkoman också, nämnde jag det
Har nu lyckats lägga ned allt utom snuset... nästan iallafall. det händer att jag köper några cigg då och då, men det blir mer sällan....
...och sen är jag sprutnarkoman också, nämnde jag det

Edert nikotinintag
Är det nåt att vara så glad för?
Edert nikotinintag
Nikotinet har jag lyckats hålla mig undan från, alkoholen är det giftistaste som tar sig in i min kropp.
Edert nikotinintag
Vill bara förtydliga att det sista jag sa var ett skämt, men det förstod ni nog.
Det är inte heroin i sprutform jag missbrukar, utan LSD...
Det är inte heroin i sprutform jag missbrukar, utan LSD...
Last edited by Långis on 12 Feb 2006, 13:45, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Edert nikotinintag
Har aldrig förstått det där med att röka. Det luktar satan och smakar ta mig fan ännu värre. Dessutom ser det så jävla lodaraktigt och obildat ut. Sådant håller bara frånskilda bittra kommunalarbetarkärringar på med. Dessutom kostar det skjortan.
Edert nikotinintag
jag snusar oxå.
sen jag var 13 år för att vara exakt, är ju uppväxt på landet så det var nog mycket det som gjorde att jag började.
ni vet väl förresten att från början var det mest rika och stora människor som snusade (typ adliga osv.)
sen jag var 13 år för att vara exakt, är ju uppväxt på landet så det var nog mycket det som gjorde att jag började.
ni vet väl förresten att från början var det mest rika och stora människor som snusade (typ adliga osv.)