The early years?
-
- Levertransplanterad
The early years?
Jag vet i alla fall att han hade toppbetyg när han gick ut skolan. Sedan så började han ju lära sig att spela gitarr så smått och så jobbade han på posten som ganska ung 16-17 årsåldern. Sedan så började han väl spela i lite olika småband och jobba.
The early years?
Föresten så föddes han inte i Velinga, utan i Varberg, som ligger nära Göteborg.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
The early years?
Japp det är vad jag också har läst, men jag kan inte säga till 100% att det var i Varberg. För han flyttade ju när han var 7 månader eller vad det var.
The early years?
Jag känner till att han extraknäckte som Jultomte under 1969-1974 på Ikea men han spelade även in en hel del runkfilmer som marknadsfördes i Tyskland. Inte för att Eddie var bög men va fan han fick betalat för att rrrrunka! I en annonskampanj omfattades totalt 16 videos
The early years?
TommyN wrote:Jag känner till att han extraknäckte som Jultomte under 1969-1974 på Ikea men han spelade även in en hel del runkfilmer som marknadsfördes i Tyskland. Inte för att Eddie var bög men va fan han fick betalat för att rrrrunka! I en annonskampanj omfattades totalt 16 videos

Om inte... hur requestar jag bäst dessa filmer utan att få en bögstämpel böand er andra?

Hur vet du detta egentligen?
Last edited by Långis on 11 Apr 2006, 13:52, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
The early years?
Mmm jag tycker också att det låter konstigt, har aldrig hört talas om det förut.
The early years?
Ja självklart! Lite skoj måste en ha på de trista arbetet 

-
- Levertransplanterad
The early years?
Hehe tänkte la det