Eddies oskuld
-
- Glad amatör
Eddies oskuld
Hej fittor! Läste i ett reportage att Errol förlora sin oskuld som 13-åring...med sin mammas kompis...som va 35 år gammal...fan...de e väl alltid en dröm som unge å knulla en rutinerad kvinna som kan ta hand om en, hehehehe
adjö mina vännerrrrr

-
- Levertransplanterad
Eddies oskuld
Nja jag vet inte om det är så roligt, för om man läser artiklen så blev Errol förförd. Jag vet inte om det var så roligt för honom som du vill få det till. Men kanske du bara skojar lite, men någon gräns får det vara.
-
- Glad amatör
Eddies oskuld
åh fan...har ett jävligt svagt minne av de reportaget...de enda jag minns är just när han blev av me oskulden
-
- Levertransplanterad
Eddies oskuld
För du har nog läst artiklen i Slitz från år 2000. För där får jag i alla fall uppfattningen att det med Errols oskuld verkade bara vara en ännu jobbig upplevelse för honom.
Här är en länk så du kan läsa hela artiklen eller repotage som det egetligen är. http://www.angelfire.com/ut/johnjohn/emslitz2000.html
Här är en länk så du kan läsa hela artiklen eller repotage som det egetligen är. http://www.angelfire.com/ut/johnjohn/emslitz2000.html
-
- Glad amatör
Eddies oskuld
jajjemen...de reportaget va de...så nu minns jag
-
- Levertransplanterad
Eddies oskuld
Det visste jag inte. Det kunde ju bli rättsliga följder, då det är pedofili på hög nivå. Drar mej till minnes, att Jerry Lewis blev våldtagen utav en scenaktris, när han var i en liknande ålder.
Eddies oskuld
ja, av detta kan man dra slutsatsen att det är en fördel att ha blivit våldtagen för att kunan bli ett musikaliskt geni...
-
- Levertransplanterad
Eddies oskuld
Hur kan du dra den slutsatsen?
Att Errol var ett musikaliskt geni det är ju självklart, men om det hjälpte på traven att han blev förförd/våldtagen vettifan
.
Att Errol var ett musikaliskt geni det är ju självklart, men om det hjälpte på traven att han blev förförd/våldtagen vettifan

Last edited by E-M on 05 May 2006, 00:05, edited 1 time in total.
Eddies oskuld
Självklart är herr moderator (i det här fallet undertecknad) gravallvarlig!
Vi kan också dra slutsatsen att Bob Dylan naturligtvis också blivit våldtagen. För att inte tala om Stewe Wonder
Vi kan också dra slutsatsen att Bob Dylan naturligtvis också blivit våldtagen. För att inte tala om Stewe Wonder

Last edited by Långis on 05 May 2006, 11:19, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Eddies oskuld
Mmm, det är inte dåligt.