South Park är en serie som jag finner jävligt roilg . Gillar att dom nästan alltid driver med aktuella saker, och vågar vara lite annorlunda. Några fler som tycker att South Park är skoj?
Eller tycker ni att jag aldrig borde dragit upp denna serie .
För er som tycker att South Park är roligt, eller vill se några avsnitt, så finns en jäkligt bra länk här med alla säsonger [url=http://www.mrtwig.net/]http://www.mrtwig.net/.[/url] Kanske bäst att nämna att man behöver ett bitorrentprogram för att kunna ladda ned avsnitten, jag rekomenderar "BitComet".
Last edited by E-M on 11 May 2006, 00:03, edited 1 time in total.
E-M wrote:South Park är en serie som jag finner jävligt roilg . Gillar att dom nästan alltid driver med aktuella saker, och vågar vara lite annorlunda. Några fler som tycker att South Park är skoj?
Eller tycker ni att jag aldrig borde dragit upp denna serie .
Tycker att det är roligt men det har blivit sämre på senare tid, dock så såg jag ett avsnitt igår som var det bästa jag sett på längre (sen kan vissa avsnitt vara för överdrivna också)
Har Mr Garrison gift sig? eller har han bytt kön? Jag har inte sett South Park på ett tag. i ett avsnitt hade han bytt ut Mr. Hat mot en kvist, men jag tror han gick tillbaka till Mr. Hat efter ett tag.
Japp, Mr. Garrison har bytt kön, och kallar sig för Mrs. Garrison.
Han gick tillbaks till Mr. Hat, han hade bara Mr. Twig i ett fåtal avsnitt. Men Mr. Hat är inte med längre . Om jag minns rätt så försvann Mr. Hat när Kyle, Stan, Cartman och Kenny började feman. För Mr. Garrison tyckte att dom var för stora för honom.
E-M wrote:Japp, Mr. Garrison har bytt kön, och kallar sig för Mrs. Garrison.
Han gick tillbaks till Mr. Hat, han hade bara Mr. Twig i ett fåtal avsnitt. Men Mr. Hat är inte med längre . Om jag minns rätt så försvann Mr. Hat när Kyle, Stan, Cartman och Kenny började feman. För Mr. Garrison tyckte att dom var för stora för honom.
Var det inte så att han gjorde sig av med Mr Hat när han introducerade Mr Slave (och använde det där om femman som svepskäl)
Mr Hat var hans kvinnliga sida, som han hela tiden förnekade. Därefter blev han öppet homosexuell och hade ett förhållande med Mr Slave och slutligen bytte han kön, och blev kvinna, men då ville inte Slave veta av honom längre.
RetepNoslack wrote:Mr Hat var hans kvinnliga sida, som han hela tiden förnekade. Därefter blev han öppet homosexuell och hade ett förhållande med Mr Slave och slutligen bytte han kön, och blev kvinna, men då ville inte Slave veta av honom längre.
Och blev istället ihop med Big Gay Al om jag inte missminner mig.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!