Mat-tråden
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Mat-tråden
Vad har ni ätit denna dag då? Själv har jag ätit en pizza med bacon, ägg, rödlök och ost. Till det en iskall cola av märket Coca. Till efterrätt en stor mugg kaffe med mjölk utan socker och en chokladstång, och avslutningsvis en stor fet General-prilla.
Last edited by Jungbacka Erik on 09 Jun 2006, 21:38, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Mat-tråden
Idag har jag inte käkat så mycket, blev pannbiffmackor på jobbet, äpple, banan och en Becelyougurt - Mot högt kolesterolvärde. Gäller att vara på den säkra sidan.
Ikväll ska jag dock hem till flickvännen och då blir det väl en plåt med potatisgratäng, det var vad jag har blivit lovad i alla fall.
Ikväll ska jag dock hem till flickvännen och då blir det väl en plåt med potatisgratäng, det var vad jag har blivit lovad i alla fall.
-
- Levertransplanterad
Mat-tråden
Sprödbakad torskfilé, pommes också några Cevpevic eller vad fan dom där bajskorvsliknande jugoslaviska köttbullewannbeer heter. Allt nedskölt med mineralvatten och hamburgerdressing. Vilken jävla blandning kan tyckas, men jag orkar inte släpa mig till affärn...
Mat-tråden
Mycket enkelt,Köttbullar med makaroner,fast imorron blir det grillning,då skall vi väl få nåt exklusivare.
-
- Levertransplanterad
Mat-tråden
Samma här, grillning mellan Englands och Sveriges matcher i glada vänners lag. Det blir nån slags form av död gris, troligen karré som funkar fint på halstret. Till det pommes, sallad, såser, majs och kanske en ostfylld feffaroni. Drycken kan bli öl, alternativt kör jag med Gin&Tonic till maten också, det funkar det med!
-
- Site Admin
Mat-tråden
Har man någon form av sprit som inte passar till maten får man helt sonika hoppa över maten, men det brukar lösa sig.
Mat-tråden
I går blev det först en halv kebabpizza på järnvägskiosken i Mora. När jag kom hem blev det grillat. Fin mat, det! 

Skitarna ska va' lika långa i år
Mat-tråden
Det var ja och en tjej som delade på pizzan. Dessutom var jag inte så hungrig. Men jävlar vad kebabpizza mättar, fast det bara var en halv.
Mat-tråden
Det knepigaste jag druckit till mat är Tequila Sunrise,det var inget vidare faktiskt.LumberJack wrote:alternativt kör jag med Gin&Tonic till maten också, det funkar det med!
-
- Site Admin
Mat-tråden
I dag blev det grillade kotletter med nyypäärona från svärje.
Mat-tråden
Grillad fläskkarre med en god sallad och ugnsvarma bröd till.Smaskens 

-
- Levertransplanterad
Mat-tråden
Fläskkarré? Nä fy fan! Bara segt, fett och fullt med senor.
Mat-tråden
Dagen efter fyllan brukar jag inte vara så matfrisk, men lite (vad vi nu skulle äta) ska jag nog kunna klämma i mig. Dessutom blir det kanske glass efter maten.
Mat-tråden
Idag blev det kebabtallrik,smaskens! 

-
- Site Admin
Mat-tråden
Spaghetti med köttfärssås blev det idag.