Träffat varandra i verkligheten?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Jag har inte träffat någon av er andra i verkligheten, vad jag vet i alla fall
. Däremot så brukar jag snacka rätt så mycket med GM på msn, go kille det.

Hellboy och Hårdrockarn känner jag väl annars har jag inte träffat nån.
-
- Levertransplanterad
Jag har inte träffat någon från forumet i verkligheten (inte vad jag vet iaf).
Jag har heller faktiskt ingen större önskan att göra det, det är absolut inget personligt mot någon utan jag tycker det är trevligt att tjöta med folk på nätet så här anonymt.
Jag har heller faktiskt ingen större önskan att göra det, det är absolut inget personligt mot någon utan jag tycker det är trevligt att tjöta med folk på nätet så här anonymt.
Jag satt faktiskt och funderade på det där för nån dag sen. Satt och försökte föreställa mig vad vi gjorde och hur alla ser ut.
Naturligtvis hade vi en hejdundrande fest och jag var naturligtvis mycket vackrare än alla andra, men när Uy började kräkas mitt framför mig var det inte roligt längre.
Jag kom därför fram till att jag föredrar er här på forumet och vill nog inte träffa er IRL.
Någon hemlighet vill man nog ha.
Naturligtvis hade vi en hejdundrande fest och jag var naturligtvis mycket vackrare än alla andra, men när Uy började kräkas mitt framför mig var det inte roligt längre.
Jag kom därför fram till att jag föredrar er här på forumet och vill nog inte träffa er IRL.
Någon hemlighet vill man nog ha.
av nån anledning har jag alltid varit intresserad av hur Hårdrockarns er ut. Vet inte varför egentligen... har väl nån sorts bild av att författare ser intellektuella ut och skulel vilja få det bekräftat, tror jag...
En gång har jag spytt som resultat av fylla. Annars var det flera år sedan jag spydde senast.
Skitarna ska va' lika långa i år
Skall jag lägga upp en bild av Hårdrockarn?
-
- Levertransplanterad
Gärna för mig
. Släng upp bilden bara
.

haha, det uppskattas nog av honom självrex wrote:Skall jag lägga upp en bild av Hårdrockarn?

Ja! Ett riktigt fyllekort!
Nej jag vill inte avsluta en mångårig vänskap,vilket det helt säkert skulle innebära 

Jo,visserligen,fast jag vet redan svaret
Men frågan är fri! Jag skall framföra det som ett allmänt önskemål 

-
- Levertransplanterad
Vad fan, det är ju jag!GM wrote:Jag har fått för mig att han är väldigt lång och att han för det mesta går klädd i en svart T-shirt och ett par blåa jeans. Jag har även fått för mig att han har brunt hår.

-
- Levertransplanterad
Långpanna:
Jag är ful som stryk! 1,82 cm lång, smal, tjocka glasögon, rakar skallen en gång i månaden pga tunnhårighet och en ogudaktigt stor kuk, 35 cm slak.av nån anledning har jag alltid varit intresserad av hur Hårdrockarns er ut. Vet inte varför egentligen... har väl nån sorts bild av att författare ser intellektuella ut och skulel vilja få det bekräftat, tror jag...
-
- Levertransplanterad
on 06/15/2006 at 00:45:26, grr wrote:Hehe. Förresten Ozzman, "tjöta" är göteborgska!
[/quote]
Det är sant. Se det som ett olycksfall i arbetet

Det är sant. Se det som ett olycksfall i arbetet

Inte för att det har med aken att göra, men går Sverige till final i fotbollen så kommer jag spela på att resultatet blir oavgjort. Snacka om odds!!!