Fotbolls-VM
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Jag sticker ut hakan och förutspår ett brakfiasko i kväll.
0-2 blir slutresultatet och Zlatan får ett frispel i 65:e minten och fåt rött kort.
Med formlösa forwards, odugligt försvar och felformerat mittfält så kan det inte annat än gå åt helvete.
In med Kim och Elmander!!!
0-2 blir slutresultatet och Zlatan får ett frispel i 65:e minten och fåt rött kort.
Med formlösa forwards, odugligt försvar och felformerat mittfält så kan det inte annat än gå åt helvete.
In med Kim och Elmander!!!
Fotbolls-VM
Själv skiter jag fullständigt i fotbolls VM,fotboll är trams och alla fotbollsspelare är bögar!
Sebara på dendär Beckham,med sina frisyrer och örhängen! Kramas och bildar hög gör de så fort nån gör mål,örk....
Dessutom kan jag livligt föreställa mig hur det går till i omklädningsrummen efter en riktigt bra seger,då firar nog grabbarna rejält i duschen,fyyfaaan!
Sebara på dendär Beckham,med sina frisyrer och örhängen! Kramas och bildar hög gör de så fort nån gör mål,örk....
Dessutom kan jag livligt föreställa mig hur det går till i omklädningsrummen efter en riktigt bra seger,då firar nog grabbarna rejält i duschen,fyyfaaan!
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Grr:
Nja, om det är ett starkt lag på pappret kan väl kanske diskuteras.
Skaplig målvakt.
Ett försvar bestående av allsvenska spelare varav 1 dessutom spelar mittfältare i sitt klubblag, 1 spelare från ett engelskt bottenlag som gjort en dålig säsong och öht inga naturliga ytterbackar.
Mittfältet ser väl skapligt ut men som både du och jag tycker så borde naturligtvis Kim spela från start.
Anfallet består av en 35-åring som förvisso nästan alltid är bra i landslaget men som skall varva ner i Sverige, ett psykfall som gjort en fiaskosäsong i Juventus och var tvärkass mot T&T, samt två anfallare som ruttnar i danska ligan.
För att sätta backlinjen i perspektiv så hade ghana en backlinje bestående av bl.a. 2 spelare som är ordinarie i Arsenal
Nja, om det är ett starkt lag på pappret kan väl kanske diskuteras.
Skaplig målvakt.
Ett försvar bestående av allsvenska spelare varav 1 dessutom spelar mittfältare i sitt klubblag, 1 spelare från ett engelskt bottenlag som gjort en dålig säsong och öht inga naturliga ytterbackar.
Mittfältet ser väl skapligt ut men som både du och jag tycker så borde naturligtvis Kim spela från start.
Anfallet består av en 35-åring som förvisso nästan alltid är bra i landslaget men som skall varva ner i Sverige, ett psykfall som gjort en fiaskosäsong i Juventus och var tvärkass mot T&T, samt två anfallare som ruttnar i danska ligan.
För att sätta backlinjen i perspektiv så hade ghana en backlinje bestående av bl.a. 2 spelare som är ordinarie i Arsenal
Fotbolls-VM
Hoppas Sverige åker ur snart, så jag slipper allt tjat om det där jävla vm.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fotbolls-VM
rex wrote:Själv skiter jag fullständigt i fotbolls VM,fotboll är trams och alla fotbollsspelare är bögar!

-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Vilken överraskning att just du skulle dra igång idrottshatardrevetrex wrote:Själv skiter jag fullständigt i fotbolls VM,fotboll är trams och alla fotbollsspelare är bögar!

Vad gäller Chippen så är jag skeptisk, jag tycker han bara har gjort bra matcher mot dåligt motstånd, så fort det blir lite klass på motståndarna så kommer han helt bort ur matcherna och springer och gömmer sej.
men jag blir väldigt gärna motbevisad i kväll.
Vinner VM kommer dock Argentina eller Italien att göra om man skall gå efter första omgången i gruppspelet. Italien på sitt eminenta försvar (ingen annan än Allesandro nesta kan göra försvarsspel till en skön konst) och Andrea Pirlos spelgeni.
Argentina kan vinna på grund av att de har Juan Roman Riquelme och bredden i truppen. Argentina har en bänk som skulle gå rätt in i nästan vilket annat landslag som helst.
Återigen för att få lite perspektiv så har Argentina Messi på bänken, han var ordinarie i Barcelona före Henke Larsson som ju i sin tur är ganska ordinarie i Sveriges landslag.
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Jag håller med rex. En massa fjollor med fjantiga tatueringar och designkläder som största hobby vid sidan av k*ksugning. Uppblåsta egon. Vart fan är Schwartz, Thern, Ingesson och dom andra riktiga fotbollsspelarna?
Dagens match: Henke och Zlatan hänger en var, åsså en av paraguanerna. 2-1 m.a.o.
Dagens match: Henke och Zlatan hänger en var, åsså en av paraguanerna. 2-1 m.a.o.
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Lumberjack:
Thern skall inte nämnas i samma mening som Schwarz och Ingesson.
Den där jävla Thern kostade oss en plats finalen i EM-92 genom 2 vansinnesgrejer. det förlåter jag inte.
F.ö. hoppas jag naturligtvis att sverige överraskar och vinner ikväll men jag tror det går åt helvete med pukor och trumpeter.
Thern skall inte nämnas i samma mening som Schwarz och Ingesson.
Den där jävla Thern kostade oss en plats finalen i EM-92 genom 2 vansinnesgrejer. det förlåter jag inte.
F.ö. hoppas jag naturligtvis att sverige överraskar och vinner ikväll men jag tror det går åt helvete med pukor och trumpeter.
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Jag är inte mycket för fotboll, kan vara skoj att lira lite med kompisar ibland, men inte gå i eller titta på. Hockey kan jag däremot kolla på. Är ingen hockey fanatiker precis, men om jag inte har något bättre för mig så kan jag titta.
Men om Sverige av någon konstig anledning skulle gå till final, så måste jag ju kolla.
Men om Sverige av någon konstig anledning skulle gå till final, så måste jag ju kolla.
-
- Levertransplanterad
Fotbolls-VM
Grr:
Jo vi hade en jävla tur.
mellberg var väl så där, jag tyckte han slog bra många tjongbollar iaf i början. Chippen gjorde precis som jag trodde och sparng och gömde sej.
I övrigt så var det ett rejält fall framåt från T&T matchen men herregud, vad skall vårt försvar göra mot ett klasslag som t.ex. Argentina. det kommer att bli tvåsiffrigt
Jo vi hade en jävla tur.
mellberg var väl så där, jag tyckte han slog bra många tjongbollar iaf i början. Chippen gjorde precis som jag trodde och sparng och gömde sej.
I övrigt så var det ett rejält fall framåt från T&T matchen men herregud, vad skall vårt försvar göra mot ett klasslag som t.ex. Argentina. det kommer att bli tvåsiffrigt
-
- Site Admin
Fotbolls-VM
I give you: Carlos Valderama 

Fotbolls-VM
Är det en blid på hans tatuering? 

Last edited by uy on 22 Jun 2006, 20:19, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Fotbolls-VM
on 06/22/2006 at 20:18:40, uy wrote:Är det en blid på hans tatuering?
[/quote]Ja, man borde ju veta bättre än att lägga upp bilder som hostas av Tripod. Här är en annan bild på den kolombianske snyggingen
: