Ni skulle se mej nu
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Ni skulle se mej nu
Fy fan vilken förkylning jag åkt på. Ett par dagar hade jag sjuk hals och snuva sådär som man ju brukar ha på hösten men i dag... Näsan rinner som en stupränna i ösregn och så nyser jag. Herregud vad jag nyser!!! Jag får inte ens prillan att hållas under läppen. För att dämpa syndafloden har jag rullat ihop näsdukar till små proppar som jag fört upp i mitt luktorgan. Det hjälpte litet men nu känner jag ingen smak på ölet jag försöker dricka. Som inte det räckte så kliar näsan så infernaliskt att ögona tåras på mig. Fy fan vilken situation: Kliande kran, tårande ögon, prillor som flyger omkring och öl som inte smakar nånting. Efter jag skrivit ovanstående gick jag ut i köket för att hämta en öl ur kylen. Då fick jag en nysattack igen och nös så fruktansvärt att båda mina näsproppar flög ur näsan som två missiler och landade på köksgolvet där dom blev liggande som två alkoholiserade larver som pissat på sig. Det finns inget som är så patetiskt som en förkyld man 

Ni skulle se mej nu
Krya på dig då 

Ni skulle se mej nu
Ja jäklar. Förkylnignar är aldrig roliga. Lider själv av en förjävla jobbig allergi som slår mig med gämna mellanrum...
Last edited by Långis on 17 Sep 2006, 18:54, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
Ni skulle se mej nu
Tack. Nu har jag dessutom en ganska rejäl baksmälla som grädde på moset.rex wrote:Krya på dig då![]()

Ni skulle se mej nu
Tänk positivt, imorgon ska du ju jobba! 

-
- Site Admin
Ni skulle se mej nu
Tack Eddie. Lite salt i såren skadar väl inte