YESSSS!!!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
rex
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by rex »

SD-2,81% And rising Image
Långis

YESSSS!!!

Post by Långis »

och piratpartiet harvar på omkring 0,60% Måtte vi nå 1% så blir det lättare i europavalet.
Last edited by Långis on 19 Sep 2006, 20:41, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by E-M »

rex wrote:SD-2,81% And rising Image
Men dom andra partierna är ju beredda på att samarbeta över blockgränserna för att hindra SD från att styra i kommunerna där dom kom in.

Jag gillar verkligen inte SD, men ur en demokratisk synvikel så är det lite fel, det är ju trots allt folket som har röstat fram dom.
rex
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by rex »

2,86%....
lumberjack
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by lumberjack »

Unika Partiet klockar in på 132 röster, undra om de alla är buksvågrar med Fadde?
rex
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by rex »

Image Troligen,fast idag vete fan om han riskerar att få fler iaf,hon ser ju strålningsskadad ut!
E-M
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by E-M »

Jag skumläste bara vad du skrev grr, men så här svarar jag - Visst det finns en del jag är beredd att hålla med SD om, t.ex. det att värna om våra äldre bättre, en bättre skola, bra djurskydd m.m.

Men så kommer vi ju till invandringen, där jag tycker att dom verkar lite för "exterma". Den lilla "makeover" som dom har gjort är nog till för att dölja vad dom egentligen tycker. Jag kan inte riktigt lita på dom känner jag.
Jag orkar inte debattera mer ingående om varför jag inte gillar dom. Jag har sagt att jag gillar alliansen och tror på dom, men jag tror inte på SD. Nog om det.
E-M
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by E-M »

grr wrote:Det är bara en tidsfråga innan du, E-M, kommer att gå över på den rättvises svages sida även i detta fallet. Ta ditt förnuft tillfånga.
Kan du inte bara fatta att vi har olika åsikter, du har inte alltid rätt. Du tycker en sak, jag en annan, jag håller inte på att tjöta sönder på dig bara för att du har en annan åsikt.

Jag säger desamma "ta ditt förnuft tillfånga". SD försöker att säga på ett fint sätt, -ut med alla invandrare. Enligt MIN mening.

Men kan du läsa detta nu, JAG ORKAR INTE DISKUTERA SD MERA, för att jag kommer inte ändra min åsikt och du kommer inte att ändra din. Så det här leder ändå ingen vart, sedan kan du skriva att jag är det ena och jag är det andra, och att jag tycker si, och att jag tycker så. Jag orkar liksom inte ens bry mig om vad du skriver om mig. Tycker bara att det tyder på att du inte har något bra att komma med.

Nu kan du posta en ny roman om SD och om hur fel jag har, varsågod.
Långis

YESSSS!!!

Post by Långis »

Det blir debatt om minsta lilla sak...

"Missnöjesparti" är för övrigt ingen hedrande titel. Säga vad man vill om deras politik, men jag tror nog de vill mer än att bara vara ett missnöjesparti.
Last edited by Långis on 21 Sep 2006, 01:58, edited 1 time in total.
Långis

YESSSS!!!

Post by Långis »

on 09/21/2006 at 18:42:20, grr wrote:Alla partier har ett partiprogram,
[/quote]

hehe, alla utom Unika Partiet då Image
uy
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by uy »

Hur många röster fick unika partiet? Jag hörde 60 någonstans. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
uy
Levertransplanterad

YESSSS!!!

Post by uy »

Sjukvårdspartiet vill väl att sjukhusen ska få bättre budget. Men varför ger dem sig in i rksdagsvalet? Dem borde ju satsa på landstingsvalet, för det är ju landstinget som har hand om sjukvården.
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply