Min son

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Min son

Post by 2meterhansson »

Jag måste få tala om en rolig sak som hände i morse. Min son som är 1 år och 2 månader satt och tittade på bamse, och jag satt i fotöljen och lyssnade på några Eddie skivor i stereon, då jag plötsligt fick lust att vrida på utav bara fan. Sagt och gjort, jag vred på "Pitten flaxar och pitten står" på bra hög volym, då reste sig min son upp, och började sakta gå mot högtalaren samtidigt som han klappade händer. Då insåg jag att han har ärvt mitt Eddie intresse, och kommer att bli en värdig arvtagare till min förhoppnigsvis någorlunda kompletta Eddie samling, när jag går i pension.
E-M
Levertransplanterad

Min son

Post by E-M »

Hehe det är ju perfekt Hansson Image.
Långis

Min son

Post by Långis »

Trevligt historia. Då vet man ju också att eddiesamlingen en gång hamnar i rätta händer!
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Min son

Post by 2meterhansson »

Ja jag känner mig riktigt stolt. Detta kommer nog att leda till en fylla i kväll. Att sen kärringen inte förstår sig på mig, och undrar vad det är för jävla liv på övervåningen ibland när jag spelar Eddie det skiter jag i Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist

Min son

Post by 2meterhansson »

Han fyllde 17 år i förrgår.... nej då han är 1 år och 2 månader, bra ålder att börja lyssna på Eddie.
overkill
Levertransplanterad

Min son

Post by overkill »

Det ska börjas i tid Image
Post Reply