Börje Lundins julafton
-
- Obotlig alkoholist
Börje Lundins julafton
Jag tänkte tjuvstarta denna tråden lite. Tror ni den kommer ut till jul som planerat eller blir det samma visa som med "Dubbelidioterna" Man kan ju alltid hoppas han håller tidsschemat som utlovat.
Börje Lundins julafton
Två skivor på samma år är väl lite optemistiskt. Tyvärr...
Börje Lundins julafton
Grr: nejdå, där är vi nog eniga. Peter Löfberg har aldrig varit särskilt bra på att planera... Jag tvivlar på att skivan kommer ut före jul
Börje Lundins julafton
Tror inte heller den kommer innan Jul...
Vilket är synd, med tanke på kassettens titel & innehåll.
Vilket är synd, med tanke på kassettens titel & innehåll.
Börje Lundins julafton
Och jag som hoppades den skulle komma lagom till julen förra året. Ack, så naiv jag var.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Börje Lundins julafton
Lyckligtvis har jag denna på kassett, så LITE julstämning kommer det väl bli hemmavid, skulle jag gissa.
Har ni lagt märke till, att de sätter på kaffe, men dricker det aldrig, förresten?
Har ni lagt märke till, att de sätter på kaffe, men dricker det aldrig, förresten?

-
- Obotlig alkoholist
Börje Lundins julafton
Ja det är ju verkligen opassande om den kommer ut till påsk, eller ännu jävligare midsommar 

-
- Levertransplanterad
Börje Lundins julafton
De får väl släppa: "Dårarnas Midsommarafton" istället, då.
Börje Lundins julafton
RetepNoslack wrote:Lyckligtvis har jag denna på kassett, så LITE julstämning kommer det väl bli hemmavid, skulle jag gissa.
Har ni lagt märke till, att de sätter på kaffe, men dricker det aldrig, förresten?![]()

sedan 3 år tillbaka

-
- Obotlig alkoholist
Börje Lundins julafton
Fan det är tyst som i graven om skivan, och snart är det påsk.
Börje Lundins julafton
Jaja, jag har ju Dårarnas Julafton som jag brukar lyssna på varje jul. Undrar föresten när den kommer ut på ch. Den är ju numer 17 har jag för mig. Juli 2023, kanske?
Skitarna ska va' lika långa i år
Börje Lundins julafton
Ja om vi har tur såuy wrote:Jaja, jag har ju Dårarnas Julafton som jag brukar lyssna på varje jul. Undrar föresten när den kommer ut på ch. Den är ju numer 17 har jag för mig. Juli 2023, kanske?

-
- Obotlig alkoholist
Börje Lundins julafton
Det är då skandal, han borde väl ordna klart rättigheterna på alla kassetter på en gång, innan han öppnar munnen om utgivnings datum kan man tycka.
Last edited by 2meterhansson on 15 Dec 2006, 19:47, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Börje Lundins julafton
Det har i alla fall blivit en fnurra på trån...eller lemmen rättare sagt. Jag undrar, vad det är som tar så långt tid.
Jag satt och kollade på "Mycket mer än bara Svullo" härom dagen och, när Peter Löfberg skymtade förbi, så påstod morsan, att denne hade varit med i någon känd svensk orkester. Har NI hört någonting om det, eller tog min moder fel på person?
Jag satt och kollade på "Mycket mer än bara Svullo" härom dagen och, när Peter Löfberg skymtade förbi, så påstod morsan, att denne hade varit med i någon känd svensk orkester. Har NI hört någonting om det, eller tog min moder fel på person?
Börje Lundins julafton
Peter Löfberg?
det låter otrligt.... vad ska det ha varit för orkester?
det låter otrligt.... vad ska det ha varit för orkester?