Därför är du INTE white trash.

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

Alla här vet nog vad white trash innebär, vilken typ av folk det är, vilken livsstil de har anammat osv.
Tala nu om varför just du INTE är white trash.
Därför är jag inte white trash...

...För att jag inte dricker öl och har aldrig gjort, tycker att det är bland det äckligaste som finns.

...För att jag inte dricker läsk som bordsvatten varje dag, bara på helgerna och aldrig sådan där jävla lågprisskit.

...För att jag aldrig, aldrig någonsin handlar på Lidl. Det är ett ideologiskt ställningstagande jag har gjort.

...För att jag hatar stora, dreglande och illaluktande hundar.

...För att jag inte har några planscher på väggarna och inga tavlor med vargar, indianer eller annat naturfolk. Föredrar modern konst, litografier.

...För att jag avskyr sport. Sport är väl - med undantag av stora hundar och Lidl - så mycket white trash något kan bli.

...För att jag inte har sådana där larviga "tribals-tatueringar".

...För att jag inte kör med den sk "biker-wannabeelooken" när det gäller kläder.

...För att jag inte har några betalningsanmärkningar eller ens lån.

...För att jag bor centralt i stan och inte i något ghetto.

...För att jag inte är rasist. Har inte invandrarhat som ett självändamål. Beter sig en människa som en idiot så är hon en idiot oavsett om hon är svensk eller en äkta läppneger från Sydbongo.

...För att jag alltid går och röstar.

...För att jag har körkort.

...För att jag aldrig någonsin har ägnat mig åt kvinnomisshandel.

...För att jag aldrig reser till Kanarieöarna eller Turkiet vilket alltid slutar med katastrof för white-trashfamiljen. Dyngrak man, fet dyngrak kärring som tror hon kan dansa och känner sig uppskattad av turkarna. White trashman blir svartsjuk och pryglar upp kärringen med en biljarkö samtidigt som white trashungarna bölar så snoret rinner precis överallt.

...För att jag aldrig någonsin skulle få för mig att pierca ögonbrynet eller skaffa mig en tumring.

...För att jag inte har schemalagda bilturer till white-trashens Mecka - ÖB.

...För att jag inte är intresserad av bilar och motorer.

...För att jag inte badar bastu tillsammans med andra män och för att jag inte måste ta fram kuken i tid och otid och jämföra den med andra mäns kukar så fort jag blir full på offentliga platser som t ex dansgolv, firmafester och pubkvällar med grabbarna.

...För att jag inte blir helt knallpackad på julafton, ramlar in i julgranen mitt under julklappsutdelningen och går rakt igenom glasdörrarna till vardagsrummet så glassplittret yr när kärringen ber mig att gå och lägga mig för kvällen. Eller jo förresten, det har jag ju gjort! Glöm det!

...För att jag inte porrsurfar. Eller... Fan också! Det gör jag ju det också! Det går inget bra det här, tror att det är dags att jag slutar nu.
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:...För att jag bor centralt i stan
I stan, i Uddevalla?
Ha ha ha ha ha ha ha ha. Ha ha ha ha ha ha ha ha.

Nu får du sluta , jag tror jag dör.

Själv anser jag mej inte vara white trash eftersom jag inte hyr en del i en betongkasun som boende.
Post Reply