Apropå Fuglesangs rymdresa
Moderator: hakan
Det talas om dåligt väder. Man får hoppas att så inte blir fallet för det skulle ju vara synd om uppskjutet blev uppskjutet...

-
- Levertransplanterad
Heja Krister!
Man måste beundra karlns uthållighet, hur länge är det han väntat på att få åka ut i rymden? 20 år?
Man måste beundra karlns uthållighet, hur länge är det han väntat på att få åka ut i rymden? 20 år?
Snopet om raket skulle explodera halvvägs uppe...
Men man får hoppas det går bra, det är väl en liten pojkdröm för de flesta....
Men man får hoppas det går bra, det är väl en liten pojkdröm för de flesta....
-
- Levertransplanterad
Lite roligt att det är en svensk med. Vi får la hoppas att allt går bra för honom!
Last edited by E-M on 07 Dec 2006, 01:48, edited 1 time in total.
-
- Periodare
En männska har ju sexdrift i rymden med, tror ni att dem runkar mycket? De kanske till och med sätter på varandra för att få omväxling
Jag vill också påminna om min ordvits som jag är väldigt nöjd med. Tyvärr verkar ingen ha uppfattat den 

Jodå,jag trodde du hade dåligt ordförråd bara 

-
- Levertransplanterad
Jag bryr mig. Kanske inte att resan blev framflyttad utan att Sverige är med i rymdforskningens framkant. Undantaget Finland finns det nog inget land som har haft så stor nytta av rymdforkningen som Sverige.grr wrote:Rymdfärden blev uppenbarligen förflyttad tills på söndag för Kristen Fågelsång, men vem I HELVETE bryr sig!?![]()
Heja Fuglesang!
Jodå, långis, jag uppskattade din ordvits. Jag hade bara inte vett nog att påpeka detta.
Skitarna ska va' lika långa i år
]Inte för att jag bryr mig ett piss om det där förbannade pisset. Lika gott åt honom, jag skulle fan inte talat om för en jävel att jag skulle ut i rymden. Det kan väl fan alla ta och skita i. Nu vet ju pressen om det, inte konstigt de sprider massa skit. Men det är tydligen en värlssensation att en nordbo skall få följa med amerikanarna. Låter som om det är sånt här vi kommer skratta åt om 20 år. Förresten bor vi i rymden. Jag är i rymden nu. Men jag skulle inte heller tacka nej till att flyga igenom ett svart hål till ett annat outforskat universum och en annan tid - bara mitt. Hihihi! BUÖH!!!
För övrigt har inte folk varit på månen... Nöff nöff.[
som en komiker sa"han är som ett barn som säger mamma mamma snälla får jag åka en gång till? hans mamma säger men du har redan varit där kan du inte åta dom andra barnen få åka?"

För övrigt har inte folk varit på månen... Nöff nöff.[
som en komiker sa"han är som ett barn som säger mamma mamma snälla får jag åka en gång till? hans mamma säger men du har redan varit där kan du inte åta dom andra barnen få åka?"