Ännu dyrare med bil

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
wiking
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by wiking »

Nu kan det bli ännu dyrare med bil, läste ett utskick en komis av mej fått och blir dom nya reglerna införda kan det bli rejält mycke dyrare med bil avgifterna. Och så ska dom höja bensin skatterna, spelar ingen roll att dollarn blir billigare och allt egentligen pekar på att det kan bli billigare med bensin. Nej dom gör tvärtimot och höjer istället. Jävla politiker pack Image
uy
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by uy »

Ja fy fan! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by E-M »

Ja det gör mig riktigt förbannad! Jag hade hoppats på att det skulle bli billigare att köra bil när den nya regeringen kom till makten. Det är ju det (i huvudsak Kristdemokraterna) i princip lovade.

Men så gör de precis tvärtom - så jävla dåligt!!!
lumberjack
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by lumberjack »

wiking wrote:...spelar ingen roll att dollarn blir billigare och allt egentligen pekar på att det kan bli billigare med bensin. Nej dom gör tvärtimot och höjer istället. Jävla politiker pack Image
Nåja, i mars var priset för en liter bensin 11:54 och i juli 12:89, senast förra veckan betalde jag 10:00 för en liter så nog har priset förändrats med dollarn alltid. Bensinen är i själva verket mycket billig historiskt sett för närvarande.

Däremot har jag svårt att svälja skattehöjningen. Jävla sossefasoner att bryta ett vallöfte på det där viset.
wiking
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by wiking »

10:00 per liter, så billigt har det inte varit här som jag bor på hur länge som hellst, men det varijerar ju på olika ställen i landet. Har märkt att ju längre in i landet så är det billigare.
E-M
Levertransplanterad

Ännu dyrare med bil

Post by E-M »

Här ligger den på 10,00-10,50kr men så ska det ju bli dyrare, vilket inte gör saken bättre.......
Post Reply