Vad som gör mej förbannad nu
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Av någon lustig anledning så började jag fundera på företeelser, saker och personer som gör mej förbannad.
Jag kom fram till att det var skrämmande mycket så jag tänkte att jag skulle dela med mej.
Så här kommer ett axplock av vad Ozzman just för tillfället finner blodtrycksdrivande:
- Folk som kliver av tunnelbanan och ställer sej ett halvt steg utanför vagnsdörren och tittar var de skall. Om man inte hittar så åk för fan Taxi eller inse åtminstone att fler än du skall av eller på vagnen
- Folk som står och pissar på flygplanstoaletter. Man tycker att det borde framgå för folk att stående urinering inte är avsedd när takhöjden är 130 cm och väggen lutar emot den urinerande. Man borde åtminstone kunna ha så mycket hyfs att man torkar av ringen när man skvätt ner överjävlaallt.
- Mona Sahlin. Motivering överflödig
- Att fångar äter bättre än både dagisbarn, skolbarn och pensionärer
- Att jag fick så überpissig löneförhöjning
Fortsättning följer med största säkerhet
Jag kom fram till att det var skrämmande mycket så jag tänkte att jag skulle dela med mej.
Så här kommer ett axplock av vad Ozzman just för tillfället finner blodtrycksdrivande:
- Folk som kliver av tunnelbanan och ställer sej ett halvt steg utanför vagnsdörren och tittar var de skall. Om man inte hittar så åk för fan Taxi eller inse åtminstone att fler än du skall av eller på vagnen
- Folk som står och pissar på flygplanstoaletter. Man tycker att det borde framgå för folk att stående urinering inte är avsedd när takhöjden är 130 cm och väggen lutar emot den urinerande. Man borde åtminstone kunna ha så mycket hyfs att man torkar av ringen när man skvätt ner överjävlaallt.
- Mona Sahlin. Motivering överflödig
- Att fångar äter bättre än både dagisbarn, skolbarn och pensionärer
- Att jag fick så überpissig löneförhöjning
Fortsättning följer med största säkerhet
Last edited by ozzman on 19 Jan 2007, 17:57, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
Är att jag inte äger någon egen traktor, och farsans är trasig, vilket innebär att jag efter en hård dags arbete har 2-3 timmars snöskottande för hand framför mig ikväll innan gården är bar igen
Det positiva är att nu jävlar ska det åkas skoter i helgen 

Jag blev grymt förbannad inatt när jag låg i min säng och läste vår lokala tidning. Där fick jag se en artikel om en äcklig norsk jävel som bott här i många år, han både ljuger och är en simpel tjuv men nog fan har han fått 50 000 av Artister mot nazister eller vad fan det heter. Men ju mer suspekt man är ju mer pengar får man av dessa jävla anti rasist organisationer. Finnt att skatte pengarna går till något bra 
Man blir fan sjuk.

Man blir fan sjuk.
-
- Levertransplanterad
Precis, det samma gäller människor som kliver genom svängdörrarna, eller vad det där rappliga fotocellsstyrda grindarna på affärer kallas, på affärer, tar sin kundvagn och stannar för att plocka fram inköpslistor och allsköns bråte. Irriterande så det förslår.ozzman wrote:- Folk som kliver av tunnelbanan och ställer sej ett halvt steg utanför vagnsdörren och tittar var de skall. Om man inte hittar så åk för fan Taxi eller inse åtminstone att fler än du skall av eller på vagnen
Just nu är jag fruktansvärt förbannad på Försäkringskassans produktionsdirektör Maivor Isaksson som sparkade ostersundschefen Åke Ljusberg för att han gav sin personal löneförhöjning.
Försäkringskassans personal i Östersund har varit sämre betalda och Åke vill rätta till detta glapp, men si det gick inte. Enligt Majvor är det billigare att leva i Östersund och personalen ska därför ha sämre lön än anställda i resten av landet... hon tycks dock inte förstå att det är mer än hyran som är avgörande i levnadsomkostnadskalkylen.
Det går bannemig inte att vara ädel i detta land, då kommer nån högmodig stockholmsdirektör och sätter käppar i hjulen...
Försäkringskassans personal i Östersund har varit sämre betalda och Åke vill rätta till detta glapp, men si det gick inte. Enligt Majvor är det billigare att leva i Östersund och personalen ska därför ha sämre lön än anställda i resten av landet... hon tycks dock inte förstå att det är mer än hyran som är avgörande i levnadsomkostnadskalkylen.
Det går bannemig inte att vara ädel i detta land, då kommer nån högmodig stockholmsdirektör och sätter käppar i hjulen...
Last edited by Långis on 19 Jan 2007, 20:18, edited 1 time in total.
-
- Obotlig alkoholist
är denna ström av turister på väg till Sälen, som gjorde att det tog 20 minuter att ta sig ut på riksvägen när jag skulle åka till affären och handla.
-
- Levertransplanterad
Jag går alltid och retar upp mig, det är lite av en hobby jag har.
Just nu så är det Muslim Mona Sahlin som får mig att rent spontant vilja skicka iväg några brevbomber.
Stockholm och är ju också ett stort hatobjekt.
Araber och palestinier.
Ulf Lundell. Finns det någon större idiot förutom Muslim-Mona?
Sportfånar. Just nu är det glida omkring på en is efter en gummitrissa som gäller. Om några månader ska man springa efter en bolljävel.
Den där lilla fjanten, den lilla vandrande rövhakan, den där lilla gossmoderatern Johan Staël von Holstein skulle jag väldigt gärna vilja stoppa in tio kilo trotyl i käften på och slänga in i ett palestinskt bostadsomårde - två flugor i en smäll.
Just nu så är det Muslim Mona Sahlin som får mig att rent spontant vilja skicka iväg några brevbomber.
Stockholm och är ju också ett stort hatobjekt.
Araber och palestinier.
Ulf Lundell. Finns det någon större idiot förutom Muslim-Mona?
Sportfånar. Just nu är det glida omkring på en is efter en gummitrissa som gäller. Om några månader ska man springa efter en bolljävel.
Den där lilla fjanten, den lilla vandrande rövhakan, den där lilla gossmoderatern Johan Staël von Holstein skulle jag väldigt gärna vilja stoppa in tio kilo trotyl i käften på och slänga in i ett palestinskt bostadsomårde - två flugor i en smäll.
du vet väl att brynäs leder elitserien nu va?GammalHardrockare wrote:Sportfånar. Just nu är det glida omkring på en is efter en gummitrissa som gäller.

Mohahahahhaha,du är ju överbetald som det är,begriper du inte det?ozzman wrote:- Att jag fick så überpissig löneförhöjning
Nej förlåt men jag kunde inte hålla mig

MM..ser att även Mona sahlin är ett hatobjekt här..finns det nån värre äcklig kärring än henne...hon är totalt helt svensk "fientlig"...fast iof så är jag förbannad på de flesta politiker..
Ush nej det var bättre förr...

Ush nej det var bättre förr...

-
- Periodare
Fruntimmer som endast gör sig fina för killarnas skull när dem i själva verket knappt törs se sig själva osminkade hemma
-
- Levertransplanterad
Det finns uppenbarligen mycket att reta upp sej på i vårt avlånga land.
Idag kom jag på en helt ny sak som gör mej förbannad. Ikeas jävla möbelkonstruktioner.
Hur i helvete kan man vänta sej att en utdragsskiva (den man har tangentbord och mus på)till ett datorbord skall hålla när man sätter fast glidskenorna med skruvjävlar som inte går mer än 3 mm in i träet. Det sa bara smack så hade jag lådjäveln på foten.
Idag kom jag på en helt ny sak som gör mej förbannad. Ikeas jävla möbelkonstruktioner.
Hur i helvete kan man vänta sej att en utdragsskiva (den man har tangentbord och mus på)till ett datorbord skall hålla när man sätter fast glidskenorna med skruvjävlar som inte går mer än 3 mm in i träet. Det sa bara smack så hade jag lådjäveln på foten.
-
- Periodare
Det ska inte hålla
därav försäljningssiffrorna

Last edited by rockabillyhoodlums on 21 Jan 2007, 21:13, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Antagligen, men nu sitter den jäveln fast med 4 riktiga träskruvar iaf.RockabillyHoodlums wrote:Det ska inte hålladärav försäljningssiffrorna
Försäkringskassan vilka jävla idioter.
Ett helt gäng lallande halv figurer.
Man måste skynda sig att skicka in sina uppgifter ( ska vara inne inom 14 dar) sen tar de en jävla tid innan där händer nått. Efter ett knippe veckor kommer papperna tillbaka. Då står det att uppgifterna stämmer inte överens med de dom har på FK. Varför i helvete skickar dom ut dom första pappren. Kolla uppgifterna i dator o skicka pengar. Dom har för mycket tid att vända på papper, sparka hälften så sparar staten dom pengarna o så har man inte tid o jävlas med folk.
Sen undrar politikerna varför pappor inte tar ut föräldrarpenningen. Ja undra varför
?
Ett helt gäng lallande halv figurer.
Man måste skynda sig att skicka in sina uppgifter ( ska vara inne inom 14 dar) sen tar de en jävla tid innan där händer nått. Efter ett knippe veckor kommer papperna tillbaka. Då står det att uppgifterna stämmer inte överens med de dom har på FK. Varför i helvete skickar dom ut dom första pappren. Kolla uppgifterna i dator o skicka pengar. Dom har för mycket tid att vända på papper, sparka hälften så sparar staten dom pengarna o så har man inte tid o jävlas med folk.
Sen undrar politikerna varför pappor inte tar ut föräldrarpenningen. Ja undra varför