Är det nån här som äger denna singeln/LP´n där låten finns? enligt Spekpannas sida ska den ju finnas som singel i alla fall (omslaget finns också där), undra om den är med på nån LP också. Verkar nästintill omöjligt att hitta skivor med Rene överhuvudtaget. Har sett singeln på tradera en gång, men det är nog 3-4 år sen.
Har låten i datorn och tycker den är helt okay, om man bortser från att det låter som att han läspar när han sjunger i vissa partier. Sen så sjunger han ".. young girls and jaguars" i slutet så han har ändrat i texten något. Antar att det är bilmärket Jaguar han syftar på.
Rene Shuman - Young Girls And Cadillac Cars
Ja, bilden hittade jag på en ultländsk sida. Tror att just den singeln är en remix, någon info om originalet lyckades jag inte hitta trots att den ska ha blivit en hit över there.
Funderade ett tag på att beställa skivan, men med frakt och allt skulle det sluta på alldeles för mycket... vore kul om nån hade låten!
Funderade ett tag på att beställa skivan, men med frakt och allt skulle det sluta på alldeles för mycket... vore kul om nån hade låten!
Sedär, svar från Webmastern himself. Jag har låten i datorn som sagt, har för mig du har fått den av mig ?
Fått mina mail förresten ?
Fått mina mail förresten ?
J, jag kanske har fått den av dig. Håller på att flytta över alla låtar jag har från 100 cd-skivor tilld atorn. Snart är det ordning på torpet.
Jo, jag har fått mailen, ska svara så fort jag får lite tid över.
Jo, jag har fått mailen, ska svara så fort jag får lite tid över.