Tito Beltran i radio
Moderator: hakan
Tito Beltran i radio
Det spelades en låt av Tito Beltran i radio tidigare idag.
Då börjar jag fundera på hur fan dom tänker på SR egentligen?
Hur fan kan man bojkotta Eddie Meduza och sen spela en pedofil och våldtäktsman som Tito Beltran i radio?
Det är skandal.
Hur fan kan man bojkotta Eddie Meduza och sen spela en pedofil och våldtäktsman som Tito Beltran i radio?
Det är skandal.
-
- Levertransplanterad
Tito Beltran i radio
Det kallas Politisk korekthet. Enligt den svenska kultureliten så är man alltid bra om man inte är svensk, sjunger man sedan något så förbannat fint som opera så kan man nog lustmörda ett mindre dagis utan att det får några vidare konsekvenserBalder wrote:Det spelades en låt av Tito Beltran i radio tidigare idag.
Det är skandal.
Tito Beltran i radio
Grr: Tito Beltran är ett svin som sjunger opera. Han härstammar från Chile.
Under åren 2000-2002 begick han flera gånger grova sexuella övergrepp på en 6-årig flicka.
När flickans föräldrar gjorde polisanmälan svarade han med att sprida nakenbilder på flickan till hennes klasskamrater.
Ozzman: Jotack, jag känner allt till politisk korrekthet men jag trodde det fanns gränser.
Under åren 2000-2002 begick han flera gånger grova sexuella övergrepp på en 6-årig flicka.
När flickans föräldrar gjorde polisanmälan svarade han med att sprida nakenbilder på flickan till hennes klasskamrater.
Ozzman: Jotack, jag känner allt till politisk korrekthet men jag trodde det fanns gränser.
-
- Levertransplanterad
Tito Beltran i radio
Våldtäkt på barn ses inte som något vidare grovt brott i Sverige.
Jag kommer inte i håg vad hon heter nu men det finns en tjej som skrivit en bok om sin uppväxt och hur hon utnyttjades sexuellt av sin pappa (egentligen borde man inte kallas pappa när man gör en sådan sak men jag kan inte komma på något annat lämpligt ord som beskriver det boliogiska släktskapet) och hans bekanta. Detta pågick om jag inte misstar mej under flera år och jag tror inte ens att pappan dömdes utan han bedömdes vara för "sjuk" för fängelse.
Det är ungefär lika bizarrrt som straffen som utdöms för hustrumisshandel, en peson som under 10 års tid spöat skiten ur sin sambo/hustru döms oftast bara till några månaders fängelse.
Jag kommer inte i håg vad hon heter nu men det finns en tjej som skrivit en bok om sin uppväxt och hur hon utnyttjades sexuellt av sin pappa (egentligen borde man inte kallas pappa när man gör en sådan sak men jag kan inte komma på något annat lämpligt ord som beskriver det boliogiska släktskapet) och hans bekanta. Detta pågick om jag inte misstar mej under flera år och jag tror inte ens att pappan dömdes utan han bedömdes vara för "sjuk" för fängelse.
Det är ungefär lika bizarrrt som straffen som utdöms för hustrumisshandel, en peson som under 10 års tid spöat skiten ur sin sambo/hustru döms oftast bara till några månaders fängelse.
Tito Beltran i radio
Skjut alla dom svinen. Vem fan vill ha dom?
Billigast för staten, istället för att "bota" dom på behandlingshem.
Billigast för staten, istället för att "bota" dom på behandlingshem.
Tito Beltran i radio
Glömde skriva i mitt upprörda tillstånd att jag har snackat in Eddie på den lokala radion.
Fick tom en Eddie låt spelad till min ära av en av programledarna.
Fick tom en Eddie låt spelad till min ära av en av programledarna.
-
- Obotlig alkoholist
Tito Beltran i radio
Ja sånna svin skulle man doppa kuken i smält bly på och för säkerhetsskull skulle man stoppa upp 1 kilo arsenik i röven på dom och sy igen
Edit: Tuck: vad önskade du för låt, och vad sa ni om Eddie.

Last edited by 2meterhansson on 25 Feb 2007, 15:13, edited 1 time in total.
Tito Beltran i radio
Ja Aftonbladet pedofilen ska ju skriva bok om hur synd det är om han nu också. Sverige är nog pedofilernas paradis 
Bort men det psykologiksa daltandet och ge svinen riktiga straff!

Bort men det psykologiksa daltandet och ge svinen riktiga straff!
Tito Beltran i radio
Pedofilerna kommer aldrig att få att få några riktiga straff förrän det svenska folket inser politikernas svek och röstar dom ända in i helvete.
Tito Beltran i radio
Läste just att "världsartisten" Tito Beltran friades av tingsrätten både från sexuella övergrepp och övergrepp i rättssak.
Det går jävligt bra att döma svenska patrioter men att det ska vara så jävla svårt att få in pedofilsvinen.
Det går jävligt bra att döma svenska patrioter men att det ska vara så jävla svårt att få in pedofilsvinen.
Tito Beltran i radio
Till 2meterhansson
Jag önskade inte någon speciel låt utan har bara varit allmänt dryg o traggi om att dom skulle spela Eddie.
Så till slut så spelade dom Eddie o så sa dom
-Detta är till dig Tuck. Tyvärr hörde jag det inte själv, sä jag vet inte vilken låt dom drog.
Jag önskade inte någon speciel låt utan har bara varit allmänt dryg o traggi om att dom skulle spela Eddie.
Så till slut så spelade dom Eddie o så sa dom
-Detta är till dig Tuck. Tyvärr hörde jag det inte själv, sä jag vet inte vilken låt dom drog.