Hjälp snälla, vad är det här för låt????
-
- Glad amatör
ja har letat igenom samlingen länge nu efter en låt ja tycker ja e ruggit skön, som ja glömt titeln på. den har en återkommande kör som låter ungefär "ram-ram, rama-rama ding dong" och är lite bluesaktig om jag inte minns fel. säkert på engelska. Snälla, ge mig titeln så jag kan lyssna!!!! tack på förhand.....
ah, jag vet precis vilken du menar..... men kan tyvärr inte komma på titeln.
kom igen nu, långpanna! jag är också nyfiken!Långpanna wrote:ah, jag vet precis vilken du menar..... men kan tyvärr inte komma på titeln.
-
- Glad amatör
oj, här var vi på hugget minsann! tack för snabbt svar. och lova att hojta till om ni kommer på't.... blir vansinnig snart!!
-
- Levertransplanterad
Det måste vara "Rock and roll boogie" från kassetten "Dubbelidioterna" du menar.
jo för fan, den måste det vara!E-M wrote:Det måste vara "Rock and roll boogie" från kassetten "Dubbelidioterna" du menar.
-
- Glad amatör
Åhhh gud... äntligen. det va precis den jag menade.E-M wrote:Det måste vara "Rock and roll boogie" från kassetten "Dubbelidioterna" du menar.
TACK!
ah, jag visste väl att du skulle fixa det! Försökte själv bara underhålla grabbarna här tills du kom. Skulle precis börja publicera mina dikter, men det var ju en jäkla tur att vi slapp detE-M wrote:Det måste vara "Rock and roll boogie" från kassetten "Dubbelidioterna" du menar.

-
- Levertransplanterad
Jag ska dock erkänna att jag inte kom på den rätt uppochner. Jag hade den på tungan så att jag höll på att bli galen, men så började jag nynna på den. Så kom jag på raden: "We're gonna have a party cause today is saturday, ram-ram, rama-rama ding dong". Då kom jag på att det var "Rock and roll boogie".