Fredagen den trettonde igen :)
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Såhär dagen efter, hade ni någon otur igår? För mig var det som en vanlig fredag = Öl och Bastu.
Nej, dagen flöt på osedvanligt smärtfritt. Hände över huvud taget ingenting av värde. En vanlig dag på jobbet...
Fredagen den 13 gav inte mer otur än torsdagen den 12.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Obotlig alkoholist
För mig gav fredagen den trettonde definitivt mer tur än någon annan dag. Jag trodde att jag blivit blåst på tradera, men fredagen den trettonde låg "Legal bootleg boxen" jag köpte i postlådan 

Ja, just det! När får vi se boxen på bild då?
ja, från det ena till det andra, har jag hunnit gratta dig än?
Hur som helst, grattis igen då!
Hur som helst, grattis igen då!
-
- Obotlig alkoholist
uy: jag kan lägga upp en bild imorgon, annars kan du besöka långpannas sida, han har fått bilder av mig. ja grattis då, har du fyllt år eller har du skilt dig eller har du fått tillbaka körkortet eller vad har du gjort.uy wrote:Ja, just det! När får vi se boxen på bild då?
Vem är det som ska grattas, och för vad? Jag hänger inte riktigt med här. Hur som helst, grattis!
-
- Site Admin
Så var vi där igen. Har ni haft nån otur idag då? Här gick dammsugaren sönder så jag fick förminska semesterkassan med ett par hundra
annars har det varit lungt.

Jag fick åka till jobbet lite smått bakfull i dag. Det var någon slags invigning av Idreyran för sponsorer och företagare som gjälpt till, däribland elfirman som jag jobbar åt. Jag kan säga att det bara var jag och tre till som jobbade i dag.
Men någon otur har jag inte direkt stött på.

-
- Levertransplanterad
Jag hade då otur, jag och en kompis höll på att spinna och latja runt med våra bilar. Efter att jag hade en satans fart i en sväng hörde jag hur det small till sedan så lät hela bilen som en köttkvarn. Naturligtvis så hade den yttre drivknuten vid höger framdäck pajjat
Idag ska jag ner till kära Biltema i GBG och införskaffa mig en ny, det jävliga är att farsan sa att det hade inte pajjat om jag hade tagit det lugnare. Han sa att drivknutar nästan aldrig pajjar så tvärt det brukar komma smygande. Egentligen så hade jag väl inte outur direkt då jag med störtsa sannolikhet orsakade det... men ändå 

Last edited by E-M on 14 Jul 2007, 14:17, edited 1 time in total.

Tråkigt att höra, Evert. Jag beklarar sorgen. 

Mycket tråkigt Evert, vet hur det är. Beklagar sorgen 
Tänk tillbaka på alla roliga minnen...

Tänk tillbaka på alla roliga minnen...
-
- Levertransplanterad
Måste kännas jobbigt, beklagar.Evert Lundin wrote:jag fick veta att en av mina bästa vänner hastigt avlidit
![]()