Sommarens festivalutbud.
Moderator: hakan
Sommarens festivalutbud.
den enda festival jag har inbokad är Urkult som anordnas i Näsåker 2-4 augusti.
Brukar går på storsjöyran, men på senare år har det mer blivit ett måste än något roligt. Har troligen växt ifrån denna tråkiga festival...
Brukar går på storsjöyran, men på senare år har det mer blivit ett måste än något roligt. Har troligen växt ifrån denna tråkiga festival...
Sommarens festivalutbud.
Say what!grr wrote:Mayhem, Nifelheim och Testament spelar på Malmöfestivalen den 20:e. Gratis är gott!

-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
Det förstår din rökommunist!Långpanna wrote:den enda festival jag har inbokad är Urkult som anordnas i Näsåker 2-4 augusti.

Jag var där på torsdagen. Eldnatten brukar vara, och var, mäktig. Men resten är skit och då menar jag verkligen skit.
Jag och några polare satt och spånade på att hyra in oss på en marknadsplats nästa år och köra överklasstuk på hela skiten. Casulkläder, backslick och informera om den förträggliga borgerliga regering, ta upp provkörningstider för SUV:s och dela ut flygblad som tar ställning för demokrati och välstånd i Mellanöstern och palestinierna och deras arbiska vänner. Man skulle nog bli lynchad.

Sommarens festivalutbud.
Det ska jag nog fan göra asså..vad blir det...det blir en måndag va?grr wrote:Jodå. Boka in Mölleplatsen i Slottsparken... 18:00 Testament, 20.30 Mayhem, 22.00 Nifelheim är hålltiderna.
Sommarens festivalutbud.
Jo, visst är det mycket hippies, vänsterfolk och lättare droger där, det går ju inte att förneka. Det har väl blivit nån sorts vänsterfestival på både gott och ont. I grunden är det ju en folkmusikfestival som borde kunna locka bredare grupper.LumberJack wrote:Det förstår din rökommunist!
Jag var där på torsdagen. Eldnatten brukar vara, och var, mäktig. Men resten är skit och då menar jag verkligen skit.
Jag och några polare satt och spånade på att hyra in oss på en marknadsplats nästa år och köra överklasstuk på hela skiten. Casulkläder, backslick och informera om den förträggliga borgerliga regering, ta upp provkörningstider för SUV:s och dela ut flygblad som tar ställning för demokrati och välstånd i Mellanöstern och palestinierna och deras arbiska vänner. Man skulle nog bli lynchad.![]()
Urkult är ett ganska skönt ställe och såvitt jag förstått helt befriad från grövre brott, misshandlar och våldtäkter. Folk är där för att ha kul helt enkelt till skillnad från många andra festivaler.
Musiken, maten och alla trevliga människor imponerade stort på mig. Du missade en fantastiskt spelning med Triakel, ett band beståendes av Emma Härdelin på sång, Kjell Erik Eriksson (Hoven droven) på fiol och en kille jag glömt namnet på på tramporgel. Deras repertoar består i huvudsak av gamla klassiska folkvisor från landets alla hörn. Förjävle bra!
Last edited by Långis on 10 Aug 2007, 13:29, edited 1 time in total.
Sommarens festivalutbud.
Alltid lika underbara svar från dig sötnosen..... *suck* Bara undra för jag ska ändå neråt nästa helg och planerar jag smart så kan jag lika gärna stanna kvar till tisdag.grr wrote:Skrev nog den 20:e, missade du det? Och ja, det råkar tydligen vara en måndag. Vad spelar det för roll?
Sommarens festivalutbud.
Sorry om jag gör dig besviken men jag är inte blondingrr wrote:Kul för dig. Får hålla utkik efter en extremt icke-intellektuell storbröstad blondin, för du lär nog vara den enda av din ras däromkring...

Icke intellektuell...jag trodde inte sånna kunde bli antagna till veterinär studier (som har samma krav som medicin studerande) men jag kan ju ha fel

-
- Obotlig alkoholist
Sommarens festivalutbud.
Uy: jag ser att det går vilt till i Älvdalen på eran motorfestival.http://www.dalarnastidningar.se/nyheter ... 220133.ece Det är nästan lite i tidigaste laget att börja övningsköra i 3 års åldern
Edit: Jag hoppas du komihåg ölen i Idre nu, så du slipper sitta där halvdöd och alldeles torr i halsen, när dom andra är fulla 

Last edited by 2meterhansson on 11 Aug 2007, 12:37, edited 1 time in total.
Sommarens festivalutbud.
Japp you like? Me love you long time...I suckie suckie!!grr wrote:Vem i hela världen föreställer din nuvarande avatar-bild? Har du förvandlats från svensk och långhårig, till negerkines och rödhårig?
*suck*
Sommarens festivalutbud.
Jag förmodar att det där var ett skämt från din sida?grr wrote:Kul för dig. Får hålla utkik efter en extremt icke-intellektuell storbröstad blondin, för du lär nog vara den enda av din ras däromkring...
Sommarens festivalutbud.
on 08/12/2007 at 22:24:28, grr wrote:Vilket? Min erfarenhet av att storbröstade blondiner sällan går på black metal-spelningar? Nej, det var inget skämt - bara ett konstaterande av faktum. [/quote]
Du undanber dig generaliseringar och diverse andra påhopp....men du delar gärna med dig av dom!!
Du undanber dig generaliseringar och diverse andra påhopp....men du delar gärna med dig av dom!!
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 01:28:50, grr wrote:Nu förstår jag inte riktigt... Var nåntsans har jag påstått något orätt på sistone? [/quote]
Bara för att du tycker något så behöver det verkligen inte överenstämma med verkligheten!
Bara för att du tycker något så behöver det verkligen inte överenstämma med verkligheten!
Sommarens festivalutbud.
Grr: Du balanserar jävligt nära gränsen nu.
Några små tips: Undvik att tala illa om andra medlemmar på forumet. Rikta inga förolämningar till andra medlemmar. Anttyd inte något som kan uppfattas som förolämpande av andra medlemmar. Var inte oförskämd mot andra medlemmar på forumet.
Om du följer dessa enkla vägledare så kommer det gå jättebra för dig framöver.
Några små tips: Undvik att tala illa om andra medlemmar på forumet. Rikta inga förolämningar till andra medlemmar. Anttyd inte något som kan uppfattas som förolämpande av andra medlemmar. Var inte oförskämd mot andra medlemmar på forumet.
Om du följer dessa enkla vägledare så kommer det gå jättebra för dig framöver.
Last edited by Långis on 13 Aug 2007, 08:26, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Sommarens festivalutbud.
on 08/13/2007 at 01:28:50, grr wrote:Nu förstår jag inte riktigt... Var nåntsans har jag påstått något orätt på sistone? [/quote]I i stort sett varje inlägg du postar.
Sommarens festivalutbud.
Fan vad jag är trött på dig Grr!! Ut skall du,om jag bara kan övertala Jungbacken!
Var du än visar dig så blir det tjafs,du platsar inte här,STICK!
Bättre att du håller dig på Flashback o liknande. Inget jag tycker är roligt,att skriva såhär men ärlighet varar längst.
Var du än visar dig så blir det tjafs,du platsar inte här,STICK!
Bättre att du håller dig på Flashback o liknande. Inget jag tycker är roligt,att skriva såhär men ärlighet varar längst.