Män och bröst.

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

genitalia
Periodare

Män och bröst.

Post by genitalia »

Jag slås av förundrar varje gång alltså.....
Jag är ute lite här och var och chattar med folk, i brist på annat i min ack så annars tråkiga tillvaro Image
Hur kommer det sig att typ 90% av herrarnas standardfråga är; -Hur stora boobs har du?
Vad har det manliga könet ut av att veta storleken på brösten...egentligen?
wiking
Levertransplanterad

Män och bröst.

Post by wiking »

Jag har då aldrig frågat någon tjej jag chattat med om bröst stoleken.
genitalia
Periodare

Män och bröst.

Post by genitalia »

grr wrote:Vad som måhända kan vara en avgörande faktor i just Genitalias fall kanske är att hon gärna tycks uppvisa delar av sina ovan nämnda kroppsdelar i mindre väl valda sammanhang.
Haha, ja det kan du ju få tro!

Jag ignorerar oftast dessa herrar som insisterar på att får reda på storleken....eller så blockas dom!
uy
Levertransplanterad

Män och bröst.

Post by uy »

Genitalia wrote:Jag ignorerar oftast dessa herrar som insisterar på att får reda på storleken....eller så blockas dom!
Bra det. Saker som inte är okej att säga i verkligheten är inte heller okej att säga bakom en skärm.
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis

Män och bröst.

Post by Långis »

Nej, det tycker jag är lite oförskämt. Dessutom är jag inte ett dugg intresserad av storleken, det finns annat at prata om.

90% av alla karlar är nog att ta i, men internet drar ju till sig en del dårar varav många av dem ser msn som en ypperlig chans att få sina våta drömmar uppfyllda.

IRL däremot är en helt annan sak. Den man som säger sig vara ointresserad av klyftor är antingen bög eller lögnare.
Last edited by Långis on 02 Aug 2007, 21:10, edited 1 time in total.
Långis

Män och bröst.

Post by Långis »

Det funkar på vilket chattforum som helst. Döp dig till Anna och du har inom någon minut ett privat meddelande. Det slår aldrig fel
Långis

Män och bröst.

Post by Långis »

grr wrote:Det tror jag inte alls. Det finns lägre stående chattrum eller communityn och det finns snuskhummer-communityn. Beklagligt att folk inte insett det, men inte mig emot. Jag är nöjd med de forum jag är medlem på...
Det är skillnad på forum och chatt. De flesta chattar oavsett var de finns innehåller mängder med män som hoppas få till det genom att vara påflugna och otrevliga. Jag pratar om chattar så som Mirc (avsett vilken större kanal man vistas i så förekommer fenomenet), aftonbladet, passagen m.m.
Last edited by Långis on 02 Aug 2007, 22:19, edited 1 time in total.
genitalia
Periodare

Män och bröst.

Post by genitalia »

Långpanna wrote:Det funkar på vilket chattforum som helst. Döp dig till Anna och du har inom någon minut ett privat meddelande. Det slår aldrig fel
Sant!! Värsta är dock när män gömmer sig bakom nicken och låtsas vara lesbiska/bisexuella tjejer *lol* Skrattretande till tusen, men samtidigt underhållande på nån vänster.

Nu tål jag det mesta eftersom jag extraknäcker på en webcam-sida. Men ibland förundras man över hur en del män (även somliga fruntimmer) tycks tycka att de har en rättighet att säga vad som helst eller kunna begära vad som helst av folk på olika chattar. Nu ska man ju skilja på Irl och nätet....men ändå, man undrar ju hur dessa människor för sig i det dagliga livet alltså.
genitalia
Periodare

Män och bröst.

Post by genitalia »

Bytte bild... *lol* Lär iof komma upp en ny igen snart eftersom jag numera är korthårig och svart/lila Image
ronka
Periodare

Män och bröst.

Post by ronka »

Image Har aldrig tyckt det varit så viktigt med storleken på bröst tycker det är viktigare att känna att man har nåt gemensamt istället...men det kanske har med min höga ålder att göra oxå Image
wiking
Levertransplanterad

Män och bröst.

Post by wiking »

Men fan Genetalia när vi ändå är inne på ämnet, haru stora lökar äller Image
genitalia
Periodare

Män och bröst.

Post by genitalia »

on 08/03/2007 at 00:00:30, wiking wrote:Men fan Genetalia när vi ändå är inne på ämnet, haru stora lökar äller Image [/quote]

Haha, jag skulle nog inte vara nån bra bild för -"Jag vill ha en brud med stora pattar" Image Image

Bra svar där Evert Image
rex
Levertransplanterad

Män och bröst.

Post by rex »

Håller med Evert,det är skitsamma....en kroppsdel gör inte hela människan.
rex
Levertransplanterad

Män och bröst.

Post by rex »

Jag menar ungefär såhär....själv är jag av naturen utrustad med en riktig jättek*k,men inte vill jag få min person bedömd utifrån det?

Nä,jag ser hellre att folk ser till helheten,mitt briljanta intellekt,min vältrimmade kropp och mitt stora hjärta.

Allt sammantaget tycker jag gör mig till en fin man.
ronka
Periodare

Män och bröst.

Post by ronka »

on 08/03/2007 at 22:50:10, rex wrote:Jag menar ungefär såhär....själv är jag av naturen utrustad med en riktig jättek*k,men inte vill jag få min person bedömd utifrån det?

Nä,jag ser hellre att folk ser till helheten,mitt briljanta intellekt,min vältrimmade kropp och mitt stora hjärta.

Allt sammantaget tycker jag gör mig till en fin man. [/quote]

ImageSjälv så ser jag ut som en kuk men jag vill inte att nåt fruntimmer ska ta mig för det Image
Post Reply