I USA kan man inte dra skinnet bakåt!!
Moderator: hakan
Är inte helt säker, men jag tror det beror av nått medicinskt skäl. Man har gjort nån undersökning som påvisar att omskurna gossar haft betydligt färre infektioner än icke omskurna gossar.
Men vafan...lär ungjävlarna jollra med tvål på dazen och hålla sig rena istället för att omskära dom.
Dumheter vill jag säga!
Men vafan...lär ungjävlarna jollra med tvål på dazen och hålla sig rena istället för att omskära dom.
Dumheter vill jag säga!
Charmerande....Kronofogden wrote:Och tänk i USA kan de inte göra partytricket "kissbomben" ( man håller ihop förhuden och kissar så förhuden blåses upp som en vattenballong! )![]()
-
- Levertransplanterad
Nu kanske du förstår grr:s inställning om att män är överlägsna kvinnor...Genitalia wrote:Charmerande....

Omskurna män sägs ju vara uthålligare.
Aledningen till omskärningen är väl främst pga religiösa skäl, förmodar jag. något annat vettigt skäl kan jag inte finna...
Aledningen till omskärningen är väl främst pga religiösa skäl, förmodar jag. något annat vettigt skäl kan jag inte finna...
Näe jag har faktiskt inte märkt någon skillnad...inte för att jag jämfört särskilt nogrannt hellerKronofogden wrote:Genitalia - har du någon åsikt i detta ämne?
har du provat båda varianter och märkt någon skillnad, fördelar/nackdelar?

-
- Obotlig alkoholist
Jo jag tror långpanna menar uthålligare att vandra i jungeln med tung packning eller vad tror du själv.grr wrote:Uthålligare vad gäller vaddå?
-
- Levertransplanterad
Detta hade jag ingen aning om. Jag trodde det bara var Mosesdyrkarna, som sysslade med denna lilla egenhet. Det verkar ju inte klokt. Tar dom och knipsar av skinnet direkt, när dom föds då?
Förhuden säljs måhända till "MCdonalds sedan då, skulle jag gissa.
Förhuden säljs måhända till "MCdonalds sedan då, skulle jag gissa.
-
- Levertransplanterad
Jag håller med kronofogden, det är ett jävla otyg med omskärelse.
Fan, jag ryser bara jag tänker på det. Jag skulle bli tvungen att få gå bredbent som en cowboy om de omskar mig. Fy fan vad obehagligt!
Blev mycket förvånad när jag hörde för några år sedan att även amerikanarna stympade kukarna. Trodde bara att det var muslimer, judar och några negerstammar i Afrika som sysslade med denna idiotin.
Fan, jag ryser bara jag tänker på det. Jag skulle bli tvungen att få gå bredbent som en cowboy om de omskar mig. Fy fan vad obehagligt!
Blev mycket förvånad när jag hörde för några år sedan att även amerikanarna stympade kukarna. Trodde bara att det var muslimer, judar och några negerstammar i Afrika som sysslade med denna idiotin.
-
- Levertransplanterad
Grr:
Vad? Jag skulle tro att ingen här förespråkar detta vansinne.
Jag höll med trådstartaren bara, orkade inte läsa igenom alla inlägg.
Vad? Jag skulle tro att ingen här förespråkar detta vansinne.
Jag höll med trådstartaren bara, orkade inte läsa igenom alla inlägg.