jag har inte hunnit läsa den än, återkommer när jag gjort det.
Tills dess passar jag vidare till hårdrockarn, han skriver ju en del och har säkert nåt konstruktivt att säga.
Min barndom
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Min barndom
Greve:
Ojsan, det här hade jag missat!
Ok, här kommer mitt omdöme.
Det finns inga grammatiska fel i texten, inte heller några direkt skrivfel.
Men, ett stort MEN, det går "för fort" om du förstår vad jag menar? Du har för bråttom.
Du har skrivit en text som är på ca 4 000 tecken eller något skulle jag tro.
Din text borde istället vara på... Låt oss säga 200 000 tecken eller något. Den måste breda ut sig, din karaktär - som i detta fallet är du själv - måste utvecklas, lägg till lite sidoberättelser osv.
Ta nu detta på rätt sätt, jag menade det inte som negativ kritik för den var inte illa skriven som sådan, du har helt enkelt bara för fort.
Du kan själv uppleva din text som jävligt seg när du sitter och skriver och är uppe i hundratusen tecken eller något, men det gör sällan läsaren.
Så ös på när du väl har kommit i gång!
Ojsan, det här hade jag missat!
Ok, här kommer mitt omdöme.
Det finns inga grammatiska fel i texten, inte heller några direkt skrivfel.
Men, ett stort MEN, det går "för fort" om du förstår vad jag menar? Du har för bråttom.
Du har skrivit en text som är på ca 4 000 tecken eller något skulle jag tro.
Din text borde istället vara på... Låt oss säga 200 000 tecken eller något. Den måste breda ut sig, din karaktär - som i detta fallet är du själv - måste utvecklas, lägg till lite sidoberättelser osv.
Ta nu detta på rätt sätt, jag menade det inte som negativ kritik för den var inte illa skriven som sådan, du har helt enkelt bara för fort.
Du kan själv uppleva din text som jävligt seg när du sitter och skriver och är uppe i hundratusen tecken eller något, men det gör sällan läsaren.
Så ös på när du väl har kommit i gång!
Last edited by gammalhardrockare on 23 Feb 2008, 13:55, edited 1 time in total.