Jag söker en låt....
Jag söker en låt....
Minns jag inte helt fel så finns det ingen sån här tråd, och då passar det ju bra att skapa den nu när jag har etat som en tosing efter en speciell låt som jag inte kan komma på vad den heter.
Låten består i stort sett av en rolig historia som han återberättar till lite musikkomp. Fan, jag kommer ju inte ens på en endaste textrad att referera...
Hoppas nån förstår vilken jag menar...
Låten består i stort sett av en rolig historia som han återberättar till lite musikkomp. Fan, jag kommer ju inte ens på en endaste textrad att referera...
Hoppas nån förstår vilken jag menar...
Jag söker en låt....
nejnej... den går mer åt det rappande hållet,GM wrote:Mord i Norrland?
...nåt om beväringar....
-
- Levertransplanterad
Jag söker en låt....
Idiotrapping?
Jag söker en låt....
nej, inte den heller...E-M wrote:Idiotrapping?
Jag söker en låt....
Det är väldigt svårt utan nån som helst ledtråd 
Beväringar..?

Beväringar..?
-
- Obotlig alkoholist
Jag söker en låt....
Ja du långpanna, det är svårt att vara tankeläsare, men den enda låt om beväringar jag kan komma på är "Sveriges kompani" annars får du försöka komma på någon textrad.
-
- Levertransplanterad
Jag söker en låt....
Långis:
Det måste vara "Inte mina minor"?!
Det måste vara "Inte mina minor"?!
-
- Obotlig alkoholist
Jag söker en låt....
Ja naturligtvis är det den, få se nu, den finns på "Scanaway" har jag för mig.E-M wrote:Det måste vara "Inte mina minor"?!
Jag söker en låt....
"...som gjorde sin militärtjänst i mellansverige, mellansvärige, mellan Sverige och Norige" 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Jag söker en låt....
Stämmer bra det!2meterhansson wrote:Ja naturligtvis är det den, få se nu, den finns på "Scanaway" har jag för mig.
Jag söker en låt....
E-M: Hade det inte varit för att du var man så hafe jag åkt hem till dig och gett dig en stor blött puss! Tack!
Inte konstigt att jag inte kunde komma på vad den hette - kände inte igen titeln alls.
Inte konstigt att jag inte kunde komma på vad den hette - kände inte igen titeln alls.