Vad är det vidrigaste ni har råkat ut för rent sexuellt?
Berätta och diskutera!
Så här var det för mig...
För åtta-nie år sedan så kände jag en kvinna som vi kan kalla Stella. Stella såg bra ut, hade en härlig humor och hade hyggligt snygg kropp men hon var liksom inte kvinnan man vill gifta sig med, inte ens ha som flickvän. Hon var allas flickvän skulle man kunna säga.
Men som sagt, hon såg ok ut och var rolig att umgås med. Hon var så rolig så dessvärre fanns det en hel del karlar som ville umgås med henne, vilket de också fick göra.
En fredagskväll satt jag i min soffa och groggade, stånd hade jag haft ända sedan jag hade kommit hem från jobbet. Jag kände mig sugen och ringde upp Stella. Lockade med att jag hade köpt hem mycket sprit.
Stella gillade sprit.
Hon gillade speciellt stora mängder sprit.
Vi satt i min soffa och groggade och jag märkte hur hon höll på att bli sådär charmigt omdömeslös som vissa kvinnor blir av alkohol.
Då helt plötsligt så ringer det på dörren. Det var den där jävla Janne som kom på besök trots att han visste att jag hade dambesök. Helvete också!
Men va fan gör man? Jag fick ju bjuda in fanskapet annars hade det verkat konstigt inför Stella. Hon kunde ju tro att jag hade baktankar. Sedan satt vi där och drack. Stella och Janne babblade och stojade, jag satt tyst och surade.
-"Jag måste gå på toa."
Säger Stella och reser sig upp.
-"Jag ska nog tänka på refrängen."
Säger Janne och reser sig upp samtidigt. Sedan går de båda iväg. Stella till toan och Janne till hallen för att ta på sig skorna.
Trodde jag.
Fem-tio minuter senare kommer Stella tillbaka från toa och Janne skriker hejdå från hallen och sedan hör jag ytterdörren slå igen. Skönt att bli av med honom.
Den jäveln.
Jag bjuder Stella på mer sprit och sedan gick det som jag hade hoppats på. Stella blir mycket vänligt inställt och vi går iväg till sängen.
Jag får in handen under hennes kjol (inga trosor! Flämt!) och upptäcker att det redan är sjöblött. Det rann som ur en soppterrin ur henne. Peggat och klart alltså. Behöver inte lägga ned något större förspel.
Det smackade, ja nästan klafsade, när jag började pumpa för glatta livet.
Nästa dag ringer Janne och frågade hur det hade gått med Stella.
-"Jodå! Det gick hur bra som helst!"
Säger jag.
Sedan talar Janne om att han är glad över att jag har fått mig ett knull, det var ju ett tag sedan. Han talar även om att han fick sitt, en snabbis med Stella inne på min toalett innan han stack hem!
Jag kände hur spykänslorna steg i min bakfulla kropp.
-"Slickade du henne också?"
Frågade Janne.
-"Öh... Ja. Jag tror det i alla fall."
Jag drog mig till minnes att jag någon gång under natten hade varit nere mellan hennes ben och slafsat. Något som jag annars brukar undvika om jag slipper. Varför i helvete hade jag prompt gjort det denna natt?
-"Faan va häftigt! Det är ju precis som om du har sugit av mig!"
Jag duschade minst en halvtimma efter det samtalet och sköljde munnen flera gånger med Colgate total multi protection - För en dokumenterad effekt mot bakteriebeläggningar.
Jag har gjort mycket annat vidrigt, bl a slickat en tjej med gonorré en gång i min ungdom. Det stank som en rötslamsanläggning men eftersom det var första gången jag slickade fitta så trodde jag att det var normalt. Jag hade liksom inget att jämföra med.
Det var äckligt men fan inte så äckligt som min natt med Stella. Det är nog det vidrigaste jag har varit med om i sängen.
Äckligaste ni har varit med om sexuellt?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
-
- Site Admin
Fy vad äcklig läsning 

Äcklig upplevelse 
Och vidrig brud

Och vidrig brud