9 år för sent

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ozzman
Levertransplanterad

9 år för sent

Post by ozzman »

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1577224.ab

Bränt sitt svenska pass kunde han väl gjort innan han våldtog en 18-årig barnflicka.
uy
Levertransplanterad

9 år för sent

Post by uy »

Och i vanlig ordning är det våldtäktsmannen man ska tycka synd om. Image Det är därför jag aldrig köper tidningar som Aftonbladet och Expressen.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad

9 år för sent

Post by E-M »

Det var som tusan vad han klagar på häktet då! Sverige har väl ett av världens finaste och renaste häkten och fängelser? Maten ska ju till och med vara bättre än den som serveras i skolorna.
wiking
Levertransplanterad

9 år för sent

Post by wiking »

Nu vet jag inte vad alla här röstar på, men om man röstar på något av partierna som sitter i Rosenbad och skrattar åt dumma svenskar så borde man inte få klaga på sådana här saker, för då har man varit med och bidragit till hur Sverige ser ut idag.
lumberjack
Levertransplanterad

9 år för sent

Post by lumberjack »

E-M wrote:Det var som tusan vad han klagar på häktet då! Sverige har väl ett av världens finaste och renaste häkten och fängelser? Maten ska ju till och med vara bättre än den som serveras i skolorna.
Som gammal plit och desutom anställd och praktikant vid flera skolor skulle jag säga att maten är likvärd. Hyfsat käk mao, men ofta soppa, potatisbullar (som jag ifs gillar skarpt), fiskpinnar och dylikt. Det är en liten myt att maten skulle vara så fantastisk på institutioner.

Angående Tito så kan bränna sitt pass, jag kan pröjsa bensinen om han inte har råd.
Last edited by lumberjack on 08 Jan 2008, 23:20, edited 1 time in total.
Post Reply