Errol ochh alla hans karaktärer är redan ner röstade kan jag ju säga

Moderator: hakan
Långis, vilken otrolig slutsats. Exakt min erfarenhet också, av Jonny, Conny, Ronny, Jimmy, osv. har aldrig tänkt på det innan faktiskt.Det brukar bli busar av dessa. Conny, ronny, sonny osv..
Erik som mellan namn är redan bestämmtLångpanna wrote:Kul! Grattis! Alltid roligt när folk med musiksmak avlar av sig!
Nej, du ska akta dig för y-namn. Det brukar bli busar av dessa. Conny, ronny, sonny osv..
JUag heter själv Erik i mellannamn efter min morfar. Tycker det är ett hyfsat fint namn. Kanske kan vara nåt om det blir en grabb.
Får du ett flickebarn (för det kan det ju bli, verkar som att alla förutsätter att det blir en gosse) så blir det lite svårare.
En flicka jag gick i samma klass med i lågstadiet hette dock Lina. En annan Jill. Båda vackra namn till vackra damer!
Eddie ingår i karaktärernaE-M wrote:Grattulerar!
Hon tycker inte Eddie är bra heller? Eller ingick det i "Errol ochh alla hans karaktärer är redan ner röstade kan jag ju säga "?
Om ni är ute efter något ovanligt är väl Agust rätt ovanligt idagDå har du även en koppling till Eddie där med "Brännvins-Agust disco".
Erik hette min farfar ocksåwiking wrote:Erik som mellan namn är redan bestämmtEfter min farfar.
Vi var på ultraljud för ett par veckor sedan så då tog vi reda på villket kön det var. Drt är en grabb![]()
Ja det är första, men inte sista om frugan får bestämmaHakan wrote:Hehe.. är det första ynglet? =) man får lite annan känsla för namn när den väl har kommit ut också.
Men kolla den här sajten:
http://www.alltforforaldrar.se/svenskanamn/