Här har ni, era bittra jävlar
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Gubbfrisyr. Inte mycket att skryta med.
-
- Levertransplanterad
Det där var ju bara bakhuvudet. Nu vill vi se luggen, så att vi kan göra en bedömning och utröna om du har anlag för eventuell tunnhårighet eller flintskallighet.
-
- Levertransplanterad
Det där är väl en närbild på en Golden retriever

Själv har jag håret kvar men det är numer till ca 85% grått, distignerat så det förslår minsann.
Skulle jag tappa håret skulle inte det vara någon större katastrof heller, men jag måste säja att det finns förvånansvärt många fjollor män som deppar ihop totalt när de får lite högre hårfäste. Obegripligt.
Mina "vikar" kryper längre och längre upp, ett arv från min far 
Har lite gråa hår på sidorna om skallen också, men det syns inte så ofta efter som jag oftast har snaggat hår.

Har lite gråa hår på sidorna om skallen också, men det syns inte så ofta efter som jag oftast har snaggat hår.
-
- Levertransplanterad
Josey Wales:
Grått hår är något rent förbannat coolt så det är inget att deppa över.
Hade jag inte varit så jävla tunnhårig så att jag är tvungen att ha håret snaggat så hade jag jävlar i mig färgat det grått.
Nu vill vi se en bild på din skalle också!
Här är jag förresten:
http://img379.imageshack.us/my.php?image=fb2hn4.jpg
Grått hår är något rent förbannat coolt så det är inget att deppa över.
Hade jag inte varit så jävla tunnhårig så att jag är tvungen att ha håret snaggat så hade jag jävlar i mig färgat det grått.
Nu vill vi se en bild på din skalle också!
Här är jag förresten:
http://img379.imageshack.us/my.php?image=fb2hn4.jpg
-
- Levertransplanterad
Nej jag bryr mej inte om att jag har grått hår.
Det är desutom en fördel i mitt jobb. När man har med asiater att göra så är ålder och erfarenhet, till skillnad från i västländer, något positivt. Är man då gråhårig så franstår man som mer "senior" och det man säjer får mycket större genomslagskraft.
Att bli kallad för ung eller ungdomlig av en asiat skall enligt vad jag hört vara en förolämpning.
Det är desutom en fördel i mitt jobb. När man har med asiater att göra så är ålder och erfarenhet, till skillnad från i västländer, något positivt. Är man då gråhårig så franstår man som mer "senior" och det man säjer får mycket större genomslagskraft.
Att bli kallad för ung eller ungdomlig av en asiat skall enligt vad jag hört vara en förolämpning.
Ja, mitt hår ger jag fanken i att visa, men visst finns vikarna där -växande dessutom. Inget man är vidare glad över, men att göra annat än att acceptera det är nog ett misstag.
Ja visst fan växer domLångpanna wrote:Ja, mitt hår ger jag fanken i att visa, men visst finns vikarna där -växande dessutom. Inget man är vidare glad över, men att göra annat än att acceptera det är nog ett misstag.

-
- Levertransplanterad
Hellboy:

He! He! Men jag är fortfarande över 1,80 cm. Hur lång var det du var sade du?Glasögonorm,flintskallig och klent byggd.