Fantomen
Moderator: hakan
Fantomen
Är det någon mer än jag som läser Fantomen? Jag tycker han ät jättebra. Speciellt dem senaste nummren.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fantomen
ordlekar är alltid roliga. fantomen, däremot har jag aldrig fastnat för. När jag var liten läste jag Bamse, DET var grejer, det
-
- Levertransplanterad
Fantomen
Fantomen läste jag sporadiskt, helt ok men till skillnad mot er andra så hatade jag verkligen biserierna (förutom Spirit) och i synnerhet Rick o Shay och Mandrake!
Annars så var jag aldrig så förtjust i de svartvita "realistiskt" tecknade serierna. Jag älskade seriealbum som t ex Spirou, Lucky Luke, Asterix + alla vuxenserier som exempelvis Bernard Prince, Red Dust, Simon, Buddy Longway och allt vad de nu hette. För att inte tala om de vulgära och avangardistiska vuxenserietidningarna som Pox med Vuillemin och gänget. Härliga serier!
Annars så var jag aldrig så förtjust i de svartvita "realistiskt" tecknade serierna. Jag älskade seriealbum som t ex Spirou, Lucky Luke, Asterix + alla vuxenserier som exempelvis Bernard Prince, Red Dust, Simon, Buddy Longway och allt vad de nu hette. För att inte tala om de vulgära och avangardistiska vuxenserietidningarna som Pox med Vuillemin och gänget. Härliga serier!
-
- Levertransplanterad
Fantomen
Fantomen, Dragos , Den Vandrande Vålnaden... kärt barn har många namn. Dessutom är han klädd i rödaktig trikå i vissa länder...
-
- Site Admin
Fantomen
Jag har ett tjockt extranummer med pärm i guld, med tre kondomer fantomer som poserar i olikfärgade dräkter. Sent sjuttiotal, tror jag?
Fantomen
Den minns jag väl,faktiskt...Jubileumsmagasin va? Hur många år vete fasen...Jungbacka Erik wrote:Jag har ett tjockt extranummer med pärm i guld, med tre kondomer fantomer som poserar i olikfärgade dräkter. Sent sjuttiotal, tror jag?
Fantomen
Hardråcker: Om du gillade Spirou så kan jag upplysa deig om att dem har börjat publicera den i Fantomen nu.
Fantomen
jag har läst/läser 91:an.
i övrigt bryr jag mig inte så mycket om tidningar.. bilsport och nån datortidning nån gång emellanåt händer ett par ggr om året högst
i övrigt bryr jag mig inte så mycket om tidningar.. bilsport och nån datortidning nån gång emellanåt händer ett par ggr om året högst
Fantomen
Hoppsan! men det var inte så längesedan Spirit var i fantomen heller. Det var mellan 2003 och 2005 tror jag.GM wrote:Jag tror han skrev "Spirit". Jag läste mycket Fantomen förut, inte lika mycket nu mera. Men det händer ibland.