Rösta på mig!
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Imorgon, ONSDAG så kan ni rösta på mig på denna blogg:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/i ... 19.2015943
Gör det!
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/i ... 19.2015943
Gör det!
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Jaha, och för att citera Amy Diamond.
"What's in it for me?"
"What's in it for me?"
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
JW.
Du får en bild på min jätte-jättestora kuk. Kan vara bra att visa upp för din fru när hon behöver fuktas upp under lördagskvällen.
Du får en bild på min jätte-jättestora kuk. Kan vara bra att visa upp för din fru när hon behöver fuktas upp under lördagskvällen.
Rösta på mig!
GH: Är det du som har bloggen: "I huvudet på en bög"?

Edit: Hittade länken tillslut. En del är jävla bra skrivet, du har talang GH! Kommer att tänka lite på Charles Bukowski när jag läser dig.

Edit: Hittade länken tillslut. En del är jävla bra skrivet, du har talang GH! Kommer att tänka lite på Charles Bukowski när jag läser dig.
Last edited by hakan on 13 May 2008, 23:15, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Den kan du skicka till någon bulimiker som behöver kräkhjälp.GammalHardrockare wrote:JW.
Naturligtvis skall jag rösta på dej din förbannade vänstertoffla.
Last edited by ozzman on 14 May 2008, 10:16, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Min röst är tydligen borttagen från röstningssidan så du får väl behålla kukbilden för dej själv.
Jag försökte i alla fall...
Jag försökte i alla fall...
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
När ni röstar på mig så MÅSTE ni även länka till min blogg eller e-post.
Jag har fått många röstar men flertalet räknas dessvärre inte eftersom folk glömmer att länka.
Jag har fått många röstar men flertalet räknas dessvärre inte eftersom folk glömmer att länka.

Rösta på mig!
GH: Vad är det meningen att du ska vinna då?
Rösta på mig!
Jag fattar inte hur jag ska rösta 

-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Vad är det för jävla krossfittmongotävling.GammalHardrockare wrote:När ni röstar på mig så MÅSTE ni även länka till min blogg eller e-post.
Jag har fått många röstar men flertalet räknas dessvärre inte eftersom folk glömmer att länka.![]()
Det är för fan svårare att rösta giltigt i den där jävla tävlingen än att bygga en fungerande medeldistansrobot.
Jag passar.
-
- Levertransplanterad
Rösta på mig!
Josey Wales:
Helvete! Det blev fel. Jag menar: Den som röstar måste länka till SIN blogg eller E-post.
Fan vad rörigt det är nu. Både i mitt huvud och i tävlingen.
Helvete! Det blev fel. Jag menar: Den som röstar måste länka till SIN blogg eller E-post.
Fan vad rörigt det är nu. Både i mitt huvud och i tävlingen.
Rösta på mig!
Ska man bara skriva: Jag röstar på GammalHårdrockare" åå skrivi in sin e-adress som komentar på den sidan du länkade
?

Rösta på mig!
Så där nu ha jag röstat på dig! Men jag vet inte om det fungerade... 

Rösta på mig!
Har röstat på dig, sen förstår jag inte varför folk skriver att det är fusk att länka till en tävling. Är ju ingen som blir tvingad att rösta 

Rösta på mig!
Här ska ingen klaga på att man gör lite reklam för sig, de gör ju dom där jäkla politikerna var fjärde år så de är ju ingen världsnyhet. Tänk om dom bara fick länka till sin hemsida och inte gå ut i TV och grejjer. Då hade folk väll inte ens vetat att det var val. Nu fick vi reda på den här tävlingen och röstade på den Gammle Rockarn det är väll inget konstigt me det. (Vi fuskar inte, det kan politikerna så bra redanEddie wrote:Har röstat på dig, sen förstår jag inte varför folk skriver att det är fusk att länka till en tävling. Är ju ingen som blir tvingad att rösta![]()