Är det inte Evert Lundin, så säg?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Mikael Bjurström på sidan. Visst är det väl den gamle sumprunkaren själv? Eller har jag HELT fel?

http://www.knradio.se/kontakt.php

Nu kanske jag postade den här i fel sektion. Den kanske skulle vara i "länkar".
Långis

Post by Långis »

Jomen, han är ju numera radiopratare på den kanalen. Det sänds live på nåtet. Mycket underhållande.
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Jag tyckte jag kände igen nunan på honom och det oomrunkbara faktumet, att han skall spela lite pajas på korten. De övriga på sidan har ju "vanliga" kort medan vår käre Evert skall göra segertecken och dessutom ha ett svartvit kort. Men han förespråkar väl den äldre tidens radio, som inte var i färg. He, he!

Läser du detta Evert/Micke, så kan du ju alltid lägga ett ord, förhoppningsvis gott sådant, till Jens Östergren, om du träffar honom på dagarna. Jag har skickat in lite material till honom, nämligen. Vi får se, om det går lite bättre med "Radio Värmland". Peter Sundblad på "Radio Väst" lyckades jag bli, mer eller mindre, ovän med.
uy
Levertransplanterad

Post by uy »

RetepNoslack wrote:Men han förespråkar väl den äldre tidens radio, som inte var i färg. He, he!
Image Image Ja, visst var det bättre förr, när vi hade svart-vit radio. Det var tider, det!

Kul att se förresten att Evert fortfarande är radioaktiv (hö hö).
Skitarna ska va' lika långa i år
ronka
Periodare

Post by ronka »

RetepNoslack wrote:Läser du detta Evert/Micke, så kan du ju alltid lägga ett ord, förhoppningsvis gott sådant, till Jens Östergren,
om du träffar honom på dagarna. Jag har skickat in lite material till honom, nämligen. Vi får se, om det går lite bättre med "Radio Värmland". Peter Sundblad på "Radio Väst" lyckades jag bli, mer eller mindre, ovän med.
Jens Östergren känner jag tyvärr inte till Image
Visst jag beundrar den gamla tidens radio därav det svartvita fotot Image
Last edited by ronka on 06 Jun 2008, 17:42, edited 1 time in total.
retepnoslack
Levertransplanterad

Post by retepnoslack »

Han skulle visst vara någon programproducent för "Radio Karlstad", men det är kanske så många olika förgreningar, att inte alla har hört talas om honom. Radiohuset i Värmland är ju ganska så mycket större än den pyttelilla studio, som Lars-Gunnar Övermyhr har i Åmål för "Radio Västs" räkning.

Jag har väntat tio dagar på svar i alla fall. Det har jag inte fått. Men jag pratade med honom på telefon och det verkade vara en hygglig prick. Hoppas nu bara, att han gillade mitt inskickade material.
Post Reply