Mikael Bjurström på sidan. Visst är det väl den gamle sumprunkaren själv? Eller har jag HELT fel?
http://www.knradio.se/kontakt.php
Nu kanske jag postade den här i fel sektion. Den kanske skulle vara i "länkar".
Är det inte Evert Lundin, så säg?
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
Jomen, han är ju numera radiopratare på den kanalen. Det sänds live på nåtet. Mycket underhållande.
-
- Levertransplanterad
Jag tyckte jag kände igen nunan på honom och det oomrunkbara faktumet, att han skall spela lite pajas på korten. De övriga på sidan har ju "vanliga" kort medan vår käre Evert skall göra segertecken och dessutom ha ett svartvit kort. Men han förespråkar väl den äldre tidens radio, som inte var i färg. He, he!
Läser du detta Evert/Micke, så kan du ju alltid lägga ett ord, förhoppningsvis gott sådant, till Jens Östergren, om du träffar honom på dagarna. Jag har skickat in lite material till honom, nämligen. Vi får se, om det går lite bättre med "Radio Värmland". Peter Sundblad på "Radio Väst" lyckades jag bli, mer eller mindre, ovän med.
Läser du detta Evert/Micke, så kan du ju alltid lägga ett ord, förhoppningsvis gott sådant, till Jens Östergren, om du träffar honom på dagarna. Jag har skickat in lite material till honom, nämligen. Vi får se, om det går lite bättre med "Radio Värmland". Peter Sundblad på "Radio Väst" lyckades jag bli, mer eller mindre, ovän med.
RetepNoslack wrote:Men han förespråkar väl den äldre tidens radio, som inte var i färg. He, he!

Kul att se förresten att Evert fortfarande är radioaktiv (hö hö).
Skitarna ska va' lika långa i år
Jens Östergren känner jag tyvärr inte tillRetepNoslack wrote:Läser du detta Evert/Micke, så kan du ju alltid lägga ett ord, förhoppningsvis gott sådant, till Jens Östergren,
om du träffar honom på dagarna. Jag har skickat in lite material till honom, nämligen. Vi får se, om det går lite bättre med "Radio Värmland". Peter Sundblad på "Radio Väst" lyckades jag bli, mer eller mindre, ovän med.

Visst jag beundrar den gamla tidens radio därav det svartvita fotot

Last edited by ronka on 06 Jun 2008, 17:42, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Han skulle visst vara någon programproducent för "Radio Karlstad", men det är kanske så många olika förgreningar, att inte alla har hört talas om honom. Radiohuset i Värmland är ju ganska så mycket större än den pyttelilla studio, som Lars-Gunnar Övermyhr har i Åmål för "Radio Västs" räkning.
Jag har väntat tio dagar på svar i alla fall. Det har jag inte fått. Men jag pratade med honom på telefon och det verkade vara en hygglig prick. Hoppas nu bara, att han gillade mitt inskickade material.
Jag har väntat tio dagar på svar i alla fall. Det har jag inte fått. Men jag pratade med honom på telefon och det verkade vara en hygglig prick. Hoppas nu bara, att han gillade mitt inskickade material.