Midsommar
Moderator: hakan
-
- Site Admin
Midsommar
Ja snart är det midsommar igen. Fan vad våren gått fort, det var inte länge sedan jag roterade naken i den sista snödrivan efter bastubadet
Nu blir det väl till att supa till ordentligt sommaren till ära och invänta höstmörkret.

Midsommar

Midsommar
Jag åker förmodligen ned till Rättvik och fira där. En riktigt äktsvensk midsommar med alla tillbehör, kultiverat på alla sätt och vis.
-
- Levertransplanterad
Midsommar
Jag och mina föräldrar skall besöka några bekanta, som har en stuga. Det blir väl lite sill och potäter där, åsså nubbe. Tyvärr har dessa bekanta en "onge", som ständigt skall ta till lipen, när denne får se mitt tryne, så vi får väl se hur det går.
Jag måste vara riktigt ful i syna, som skrämmer barn.
Jag måste vara riktigt ful i syna, som skrämmer barn.

-
- Levertransplanterad
Midsommar
Hehe, ge ungen en liten nubbe så ska du nog få tyst på honomRetepNoslack wrote:Jag och mina föräldrar skall besöka några bekanta, som har en stuga. Det blir väl lite sill och potäter där, åsså nubbe. Tyvärr har dessa bekanta en "onge", som ständigt skall ta till lipen, när denne får se mitt tryne, så vi får väl se hur det går.
Jag måste vara riktigt ful i syna, som skrämmer barn.![]()

-
- Site Admin
Midsommar
Du skojar väl? Midsommarn är ju drunkningshelgen nummer ett i Finland. Dock är det mest på insjöarna i inlandet som finnarna drunknar. Här på kusten är vi vana sjöbusarrex wrote:Va? Firar ni Midsommar i Suomi? Trodde det bara var här...

-
- Site Admin
Midsommar
Min senaste nyktra midsommar var 1985 då jag blev konfirmeradwiking wrote:Blir förmodligen min första nyktra midsommar sedan jag vet inte när.

Midsommar
Firade midsommar i sommarstugan som vanligt. Första kvällen kom jag inte i säng förren vid 7-tiden. Andra kvällen besökte vi några grannar. Dessa grannar har alltid brukat komma och våldgästa hos oss, men i år var det våran tur! 

Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Site Admin
Midsommar
Som Josey redan sa: Vet hut! Slyngelwiking wrote:Fan va gammal du är![]()