Vidrig vecka

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ozzman
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by ozzman »

I normala fall, ja ungefär 358 dagar om året är jag väldigt glad att jag bor i Stockholm, dessa 358 dagar finns det nog ingen annanstans i Sverige där jag hellre skulle vilja bo.
Men, och här är ett stort men, en vecka om året förvandlas min lycka över att bo i Stockholm till djupaste misär och jag vill inget annat än att bara spy på hela jävla stan, om jag kunde så skulle jag räkna ut vilken geografisk punkt på jorden som ligger längst ifrån Stockholm och åka dit under hela veckan, den här veckan får mej dessutom att utan undantag spendera min vakna tid mer eller mindre konstant förbannad, något som till och med går ut över mina nära och kära och mina arbetskamrater trots att de är helt oskyldiga till det fenomen som upprör mina känslor.

Som den uppmärksamme redan räknat ut så är det som får mej att vilja spränga globen, hälla arsenik i mälaren och anlägga en sopförbränningsstation på Sergels torg den evigt förbannade idioti som kallas pride-festival.
För folk ute i landet kan det säkert upplevas bara som en konstig företelse som de "däringa stockholmsfjollen" kan hålla på med, något som man inte riktigt förstår eller tycker om men man bryr sej ändå inte nämnvärt eftersom man inte blir berörd av den själv.
Men om man bor i stan så är det inte så lätt att bara skaka av sej eländet och gå vidare.

Var man än går under denna jävla vecka så ser man combat-flator som visar sina sura hängbröst offentligt, tävlingar i sådana pittoreska idrottsgrenar som dildokastning och orgasmkunskap, läderbögar på lastbilsflak och diverse icke könsbestämda styggelser som springer runt och luftjuckar gata upp och gata ner mm. mm.
Hur jävligt sådant än är att bevittna (för att inte tala om hur underligt deras beteende ter sej när det enda de vill enligt egen utsago är att bli sedda som normala) så är det ändå inte det allra jävligaste utan det är detta förbannade fjäsk som pågår från politker, media och kulturelit över denna satans festival.
Politkerna springer benen av sej för att få vara med och visa hur fördomsfria och moderna de är genom att gå kurser i intimpiercing, prova strap-ons och vilt skrattande leka med kondomer och löskukar. Lokalpolitikerna smycker ut stan på alla möjliga sätt och till okänd kostnad, de sätter dessutom svenska flaggor på bussarna (något som annars är förbehållet storhelger och kungliga bemärkelsedagar), upplåter två stora parker till festivalområde och spärrar gladeligen av trafiken genom stora delar av stan för att de sexuella avvikarna skall kunna hålla sin jävla parad.
Media är naturligtvis där och fotograferar och rapporterar för när allt kommer omkring vad kan vara bättre för tidningar och TV än när man både kan visa intimpiercingar, löskukar och bröst och ändå vara politiskt korrekt, kultureliten fyller kultursidorna i Aftonbladet med pekoral om hur död kärnfamiljen är och att alla skulle vara mycket lyckligare om vi kunde bli lika öppna som bögarna/flatorna/transorna och suga kuk morgon, middag och kväll.
Nej fy fan vilken vidrig jävla vecka som väntar.
E-M
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by E-M »

Tycker lite synd om dig, själv blir jag förbannad bara jag läser om det. Måste vara ett rent litet helvete att bo mitt i skiten. Men den smällen får du allt ta när du har valt att bosätta dig i Sveriges rövhål Image
ozzman
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by ozzman »

E-M wrote:Men den smällen får du allt ta när du har valt att bosätta dig i Sveriges rövhål Image
Nej, nej. Jag bor inte i Göteborg. Var fick du det ifrån?
hakan
Obotlig alkoholist

Vidrig vecka

Post by hakan »

Låt bögarna hållas, tänk på att Greve Von Boegroeff kan finnas bland pöbeln! Image
E-M
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by E-M »

Josey Wales wrote:
Nej, nej. Jag bor inte i Göteborg. Var fick du det ifrån?
Jag skrattar nästan käken ur led, he-he-he.
errrol
Obotlig alkoholist

Vidrig vecka

Post by errrol »

]Låt bögarna hållas, tänk på att Greve Von Boegroeff kan finnas bland pöbeln! Image [/quote]

han betallar alltid kontant så han behöver vi inte störa med att han ska betala för paraden,
Långis

Vidrig vecka

Post by Långis »

Är det gaypride nu igen? Fan! Jag lyckas alltid missa det datumet... Får väl göra ett nytt försök nästa år...
rex
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by rex »

Långpanna wrote:Är det gaypride nu igen? Fan! Jag lyckas alltid missa det datumet... Får väl göra ett nytt försök nästa år...
Va?
Långis

Vidrig vecka

Post by Långis »

rex wrote:Va?
Ja, jag har ju sytt upp en dräkt och allting. I år tänkte jag köra en lätt slimmad helkroppstanga med flörtkulor och glitter... Men så lyckades jag blanda ihop datumen och missade det för andra året i rad Image
rex
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by rex »

Långpanna wrote:Ja, jag har ju sytt upp en dräkt och allting. I år tänkte jag köra en lätt slimmad helkroppstanga med flörtkulor och glitter... Men så lyckades jag blanda ihop datumen och missade det för andra året i rad Image
Vad skall du med dräkt till,din läggning framgår säkert ändå Image
wiking
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by wiking »

I år är det dessutom EURO pride, så vi kan avnjuta homos från hela Europa.
Fy fan, hela stan ska invaderas av sjuka miffon. Homo och pedo lobbyn gnuggar sina händer och dregglar av upphetsning.
ozzman
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by ozzman »

Långpanna wrote:Ja, jag har ju sytt upp en dräkt och allting. I år tänkte jag köra en lätt slimmad helkroppstanga med flörtkulor och glitter... Men så lyckades jag blanda ihop datumen och missade det för andra året i rad Image
Den dräkten skulle inte smälla så högt, om du inte trär upp flörtkulorna på ett snöre och använder de som gesihakulor medan du står på ett lastbilsflak som kör genom stan vill säja
wiking
Levertransplanterad

Vidrig vecka

Post by wiking »

Den här veckan har jag inte kollat på Kanal 5 en enda sekund, dom har nämligen pride vecka. Egentligen borde man aldrig se på kanal 5, eller tv överhuvud taget, men men...
Post Reply