Låter som en rolig idé. Alla kan ju (dem som vill) designa varsin t-shirt på t.ex. denna sidan: http://www.uniprint.se/content/blogcategory/52/76/. Sedan röstar vi om den bästa. Och om intresse finns kan vi ju trycka upp några.
Kul idé. Har själv lekt med tanken att designa någon t-shirt ev. med nån kul text till men som vanligt har jag ju svårt att få tummen ur. Skulle ju va skoj om medlemmarna själva kom med bidrag å att vi som E-M skrev röstade fram en bild.
Naturligtvis utan att själv ta betalt.Kostnaden borde blir 150 kronor per tröja. Fortfarande åt helvete dyrt, men vad gör man?
Har planer på att själv ge mig in i tröjtryckarbranchen, men det ligger nåt år fram i tiden... Då blir det lite lättare att designa och sälja egentillverkade tryck.
Naturligtvis utan att själv ta betalt.Kostnaden borde blir 150 kronor per tröja. Fortfarande åt helvete dyrt, men vad gör man?
Har planer på att själv ge mig in i tröjtryckarbranchen, men det ligger nåt år fram i tiden... Då blir det lite lättare att designa och sälja egentillverkade tryck.
Skulle precis beställa två styckna, en tilll mig och en till far
Men väntar tills man kan betala med kort, hoppas dom får igång det snart.
wiking wrote:Nu har jag i alla fall fått tummen ur och gjort en t-shirt, blir den bra så trycks det några till som säljs här på meduzaland till medlemmar.
Jag kan mycket väl vara spekulant. men jag vill se resultatet först.