Hej säger Erik Norstedt
Hej säger Erik Norstedt
Hej alla! Erik här. Mamma är redan här och jag ville också! Ha ha
Kan inte skriva så mycket nu för vi ska resa bort några dar. Men jag skriver sen. Är det nån som spelar WOW? Hej så länge från Erik

Hej säger Erik Norstedt
Hej hallå och välkommen till galningarnas näste!
Jag har bara sett WOW när andra spelat. Verkar komplicerat, men jag antar att man lär sig ganska snabbt...
Jag har bara sett WOW när andra spelat. Verkar komplicerat, men jag antar att man lär sig ganska snabbt...
-
- Site Admin
Hej säger Erik Norstedt
Välkommen Erik. Tyvärr är vi så gamla att vi inte vet vad wow är men det låter trevligt 

-
- Levertransplanterad
Hej säger Erik Norstedt
Tjenare! Jag är inte riktigt lika gammal som de flesta här, 19 år. Jag vet vad wow är. Har faktiskt till och med spelat det. Men jag tröttnade rätt så snart. Spelade bara lite i skolan för ett par år sedan på piratservers.
-
- Levertransplanterad
Hej säger Erik Norstedt
Välkommen hit, Erik. Jag vet vad "WOW" är, men har aldrig spelat det. Jag tillhör den generationer som gick i taket utav upphetsning, när ett nytt 8-bits-spel släpptes till NES gamla hederliga maskin.
Jag är så beroende utav andra saker, kaffe bl.a, så jag är lite rädd för, att bli beroende utav detta spel, om jag började spela. En del vänner har blivit det.
Jo, lite ung är han kanske, som "Wiking" påpekade, men jag gör gärna ett undantag. Det finns ju bara EN riktig Erik Norstedt.
Jag är så beroende utav andra saker, kaffe bl.a, så jag är lite rädd för, att bli beroende utav detta spel, om jag började spela. En del vänner har blivit det.
Jo, lite ung är han kanske, som "Wiking" påpekade, men jag gör gärna ett undantag. Det finns ju bara EN riktig Erik Norstedt.
Last edited by retepnoslack on 11 Oct 2008, 04:37, edited 1 time in total.
Hej säger Erik Norstedt
Välkommen! Kul att du och Leila har hittat hit 

Skitarna ska va' lika långa i år
Hej säger Erik Norstedt
Fint namn, min son heter Erik. Men bara i mellan namn, han fick inte ha det som tilltals namn för kärringenErik wrote:Hej alla! Erik här.

-
- Helgfyllo
Hej säger Erik Norstedt
Trevligt trrrrevligt, Välkommen! 
Min son spelar WOW, han köper gubbar och spelar upp dom och säljer dom

Min son spelar WOW, han köper gubbar och spelar upp dom och säljer dom

Hej säger Erik Norstedt
Ja, det är ju inte helt fel om man kan tjäna pengar på sitt datorspelande.KingMeduza wrote:Min son spelar WOW, han köper gubbar och spelar upp dom och säljer dom![]()

Skitarna ska va' lika långa i år
Hej säger Erik Norstedt
Välkommen Erik!
Har en kompis som blev totalberoende av WoW. Han satt en hel sommar uppe på sitt rum och spelade dagarna i ända. Till slut funkade inte hans hjärnkontor riktigt.
Hoppas du inte blir sån.
Har en kompis som blev totalberoende av WoW. Han satt en hel sommar uppe på sitt rum och spelade dagarna i ända. Till slut funkade inte hans hjärnkontor riktigt.
Hoppas du inte blir sån.
Hej säger Erik Norstedt
Välkommen säger även jag, och trots att jag nu borde vara näst yngst på forumet så har jag aldrig spelat WoW. Mestadels på grund av att, öh ja, det verkade helt enkelt inte som nått för mig
-
- Helgfyllo
Hej säger Erik Norstedt
Ja, det är kanon.. fast ännu bättre om han kunde behålla några kronor till datorhaverierna ocksåuy wrote:Ja, det är ju inte helt fel om man kan tjäna pengar på sitt datorspelande.Hmm, kanske jag skulle kunna tjäna en hacka om jag sålde gubbar till Sims 2, vem vet?
![]()

Last edited by kingmeduza on 13 Oct 2008, 23:32, edited 1 time in total.