Muslimer förnekar sej inte

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 4190274.ab

Ann Coulter var så rätt ute när hon sa:
"We should invade their countries, kill their leaders and convert the people to christianity"
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Post by gammalhardrockare »

När vi ändå är inne på islam, araber och stormuftin. Glöm inte heller att den palestinske stormuftin skakade tass med Hitler och bistod med ett helt kompani med palestinska SS-soldater.
Idag kan man även läsa i Aftonbladet att judiska församlingar i Sverige mordhotas. Vad de glömde att skriva var att det är araber som står för dessa hot. Araber med flyktingstatus i Sverige.
Man kan ju fråga sig vad de flyr ifrån?
errrol
Obotlig alkoholist

Post by errrol »

kan nån förklara vem som invadera vem egentligen?
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:När vi ändå är inne på islam, araber och stormuftin. Glöm inte heller att den palestinske stormuftin skakade tass med Hitler och bistod med ett helt kompani med palestinska SS-soldater.
Det är inte bara palestinier som har äckligt umgänge, Irans regering ger finansiellt stöd till sådana godbitar som Ku klux klan, national front och en massa andra nazistiska/antisemtiska organisationer.

Jag undrar hur det skall gå nu när det sitter en oerfaren mes i vita huset som pratar om att ha villkorslösa samtal med Iran, Syrien och Hamas.
Att vi i Europa är totalt ryggradslösa vet man ju men om nu också USA skall in i socialsitfåran så går det nog åt helvete på riktigt.
gammalhardrockare
Levertransplanterad

JW:

Vi är helt överens. Det var väl roligt!
E-M
Levertransplanterad

Post by E-M »

errrol wrote:kan nån förklara vem som invadera vem egentligen?
"Vi" borde invadera islamska länder.
errrol
Obotlig alkoholist

Post by errrol »

som i tintin "snacka som en kristen så man förstår!"
ozzman
Levertransplanterad

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:JW:

Vi är helt överens. Det var väl roligt!
Det är inte ofta, men det händer lite då och då. Och visst, det är trevligt som omväxling.
rex
Levertransplanterad

Post by rex »

Josey Wales wrote:Jag undrar hur det skall gå nu när det sitter en oerfaren mes i vita huset som pratar om att ha villkorslösa samtal med Iran, Syrien och Hamas.
Att vi i Europa är totalt ryggradslösa vet man ju men om nu också USA skall in i socialsitfåran så går det nog åt helvete på riktigt.
Mmm,detta är en av de absolut största farorna just nu,utan tvekan,riktigt ruggigt faktiskt.
gammalhardrockare
Levertransplanterad

Jag har skrivit detta tidigare: Det är kört på alla sätt och vis. Vi lever just nu i det absoluta slutet av den västerländska eran.
Svenska idioter till väljare tillsammans med resten av västvärldens sönderpellejönsade befolkning röstar fram ledare som leder oss mot undergången.
Jag är inte längre delaktig men vad hjälper det när resten av alla idioter fortsätter att rösta på sjupartiregeringen.

Så passa på och njut, lev medan ni kan. Våra efterlevande kommer att växa upp i en helt annan värld som kommer att präglas av mellanösternkultur och allmänt vansinne.
Det är bara att ta en tur i någon av våra tre storstäder. Svenskarna är i minioritet på gatorna.
Skolor halalanpassas, moskeer växer upp, svensk åldringsvård får stryka på foten för en generös flyktingpolitik osv, osv. Exemplen är många. Vi ser en medveten omvandling av vårt samhälle till ett medeltida vanvett.

Men som sagt, skyll inte på mig. Jag röstar nej.
Post Reply