Kuken står på Mats Olsson...
-
- Levertransplanterad
Jag såg tydligen Mats Olsson idag. Han såg sjuk ut, som en gammal raggare med insjunken röv, halvdold flint och taskig hållning. Jag tror inte kuken står på Mats Olsson längre, nu ska vi spela...
-
- Levertransplanterad
Å fan, har han blivit så nedgången? Jag har sett honom några gånger på nyhetsmorgon och då har han sett rätt så cool ut för att vara så gammal men de sminkar ju honom så det förklarar väl en del.
LumberJack wrote:Jag tror inte kuken står på Mats Olsson längre

-
- Levertransplanterad
Är inte han s.k. sportkrönikör på "Expressen numera, eller är jag fullständigt ute och cyklar?
Det e nog rätt. från musikrecensent till sportkrönikör. Steget är långt, men med tanke på vilket dåligt jobb han gjorde på musiksidan så förstår jag valet...RetepNoslack wrote:Är inte han s.k. sportkrönikör på "Expressen numera, eller är jag fullständigt ute och cyklar?
Last edited by Långis on 20 Feb 2005, 17:55, edited 1 time in total.
-
- Levertransplanterad
Han utför inte direkt några storverk på sportsidorna heller kan jag tala om.Spekpanna wrote:Det e nog rätt. från musikrecensent till sportkrönikör. Steget är långt, men med tanke på vilket dåligt jobb han gjorde på musiksidan så förstår jag valet...
-
- Levertransplanterad
Han skriver fortfarande en massa dravel om sin tid i New York och om sina favoritcaféer där. Ja, åsså klämmer han in lite om Wilmer X när han kan, och det är tydligen ofta han kan det verkar det som.
Tydligen brukar han skriva om Bert i sina sportkrönikor också..
-
- Levertransplanterad
Han skriver i regel om allt utom sport i sina krönikor.
Nej, jag glömde, han skriver ju om Jonstorp i Div5 skåne.
Nej, jag glömde, han skriver ju om Jonstorp i Div5 skåne.
-
- Levertransplanterad
Ja denne Mats Olsson, inte många gillar honom verkar det som, fast jag har ändå full förståelse för det....
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!